x

DTG cookies

DTG gebruikt cookies om het gebruiksgemak en functionaliteiten van de website te verbeteren.

Om u meer service te bieden bij het bezoeken van websites maken de meeste sites gebruik van cookies. DTG gebruikt de volgende cookies:

Functionele cookies: om het gebruiksgemak en functionaliteiten van de website te verbeteren.
Onderzoek en analyse cookies: om zodoende het gebruik van onze website te meten en te optimaliseren, hierbij wordt gebruik gemaakt van diensten van Google (Google Analytics).

Belangrijk om te weten: Het gebruik van onze cookies is veilig. Met behulp van de cookies worden bijvoorbeeld geen persoonsgegevens opgeslagen en het gebruik ervan leidt dus nooit tot e-mail of telemarketing acties.

Wij staan graag voor u klaar

Hoe kunnen wij u helpen?

Meestgestelde vragen

  • Hoe kan ik inloggen in mijn producten?

    Wilt u inloggen in uw website? Via deze link (www.dtgwebsites.nl) kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

    Als u wilt inloggen in uw Online Profiel of Netwerkprofiel, kunt u via deze link (https://www.dtg.nl/mijndtg.aspx) inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

  • Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in een van mijn producten?

    Wilt u wijzigingen aanbrengen aan uw website? Dat kan door in te loggen via www.dtgwebsites.nl. Heeft u hulp nodig? Download dan hier de gratis handleiding voor DTG Websites.

    Als u wijzigingen wilt aanbrengen aan uw Online Profiel en/of Netwerkprofiel, dan kunt u via deze link inloggen om uw vermelding te wijzigen.

    Wilt u een wijziging aanbrengen aan uw vermelding in de papieren gids, dan vragen wij u dit aan te geven via dit formulier.

  • Hoe kan ik een kopie van mijn factuur aanvragen?
    Via dit formulier kunt u een kopie van uw factuur bij ons aanvragen.
  • Ik heb een nieuw bedrijf en wil graag mijn bedrijf kenbaar maken via jullie producten. Hoe kan dat?
    Heeft u een nieuw bedrijf gestart en wilt u uw bedrijfsgegevens publiceren via een van de producten van DTG? Wij helpen u daar graag bij. U kunt daarvoor dagelijks contact met ons opnemen op werkdagen van 08.00 uur tot 19.00 uur via (020) 408 64 00.
  • Ik wil de papieren gids niet meer ontvangen. Hoe kan ik me afmelden voor de papieren gids?
    Via het formulier op deze pagina kunt u zich afmelden voor ontvangst van uw regionale Telefoongids.
Bekijk hier het totaaloverzicht van meestgestelde vragen

Direct regelen. Wel zo makkelijk.



Staat uw vraag hier niet bij? Neemt u dan gerust contact op via:

               

               Stel uw vraag via Facebook - DTG 

                Facebook

    

              

              

         
                 Whatsapp via 06 510 909 33

           

           Stel uw vraag via Twitter - DTG

              Twitter


               

         

       
          
Telefonisch via (020) 408 64 00

    

         
          
              LinkedIn
   

              

       

       
           Online via contactformulier


       Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 8:00-19:00 uur




Onze klantenservice

Als u vragen, advies of hulp nodig heeft vinden wij het belangrijk dat u als
ondernemer goed en snel geholpen wordt. Onze medewerkers worden regelmatig getraind, beschikken over de kennis van al onze producten en willen u daarbij graag van dienst zijn. 

Wij willen u uitstekend en snel kunnen helpen en daarom meten wij voortdurend onze service. Na het contact met een van onze collega's van de klantenservice vragen wij u een korte vragenlijst in te vullen. De feedback geeft de medewerker inzicht in de kwaliteit van de geboden service en uw tevredenheid. Deze resultaten worden door een onafhankelijke partij verzameld en verwerkt. Om u en andere ondernemers in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn, is uw feedback zeer waardevol voor ons. 

De resultaten van onze service ziet u rechts staan, gemeten in de afgelopen drie kalendermaanden.



Onze cijfers

Klanttevredenheid: 7,1
Deskundigheid: 7,8
Vriendelijkheid: 8,2
Oplossingsgerichtheid: 8,1
Afspraken nakomen: 7,8 
Snel genoeg afgehandeld: 7,3

Reactie tijdens openingstijden
Twitter:        binnen 60 minuten
Facebook:   binnen 60 minuten

Gemiddelde wachttijd:
Telefonisch:  20 seconden