x

DTG cookies

DTG gebruikt cookies om het gebruiksgemak en functionaliteiten van de website te verbeteren.

Om u meer service te bieden bij het bezoeken van websites maken de meeste sites gebruik van cookies. DTG gebruikt de volgende cookies:

Functionele cookies: om het gebruiksgemak en functionaliteiten van de website te verbeteren.
Onderzoek en analyse cookies: om zodoende het gebruik van onze website te meten en te optimaliseren, hierbij wordt gebruik gemaakt van diensten van Google (Google Analytics).

Belangrijk om te weten: Het gebruik van onze cookies is veilig. Met behulp van de cookies worden bijvoorbeeld geen persoonsgegevens opgeslagen en het gebruik ervan leidt dus nooit tot e-mail of telemarketing acties.

Klantenservice

Hoe kunnen wij u helpen?

Hieronder vindt u een overzicht van veel gestelde vragen en online formulieren om wijzigingen of aanvragen direct te regelen. Staat uw vraag of formulier er niet tussen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.

Vijf meest gestelde vragen

  • Hoe vindt de verspreiding voor de papieren gids plaats?
    Sinds 2013 voert DTG een selectief distributiebeleid voor het verspreiding van de gids. De verfijning van de distributie is erop gericht om de papieren telefoongids zo veel mogelijk te distribueren bij gebruikers die behoefte hebben aan een gids. Op deze manier streven wij naar 100% verspreiding onder gebruikers van de gids. Meer informatie hierover vindt u hier.
  • Hoe lang duurt het voordat wijzigingen in mijn online bedrijfsprofiel zichtbaar zijn?

    Elke 24 uur worden de gegevens op www.detelefoongids.nl ververst. Publicatie van uw wijzigingen duurt daarom maximaal 24 uur.

    Zijn uw aanpassingen na 24 uur nog niet zichtbaar neemt u dan contact op met onze klantenservice.

  • Lever ik zelf tekst en beeld aan wanneer DTG mijn website maakt?
    Wij schrijven teksten op basis van de door u geleverde informatie. Heeft u zelf goede foto's? Daarmee kunnen we uw site persoonlijker maken. Anders gebruiken we geschikte stockfoto's.
  • Ik wil de papieren gids niet meer ontvangen. Hoe kan ik me afmelden voor de papieren gids?
    Via het formulier op deze pagina kunt u zich afmelden voor ontvangst van uw regionale Telefoongids.
  • Waar kan ik inloggen om mijn online bedrijfsprofiel aan te passen?
    U kunt inloggen op deze pagina. U heeft van ons een e-mail met inlog-instructies ontvangen op het e-mailadres dat vermeld staat op uw orderbevestiging. In deze e-mail staat hoe u uw inlog-account activeert en hoe u uw wachtwoord instelt.
Klik hier voor meer veel gestelde vragen

Direct regelen

 

Geen antwoord op uw vraag kunnen vinden?
Geef uw vraag aan ons door of bel ons direct op telefoonnummer 020 408 6400.