x

DTG cookies

DTG gebruikt cookies om het gebruiksgemak en functionaliteiten van de website te verbeteren.

Om u meer service te bieden bij het bezoeken van websites maken de meeste sites gebruik van cookies. DTG gebruikt de volgende cookies:

Functionele cookies: om het gebruiksgemak en functionaliteiten van de website te verbeteren.
Onderzoek en analyse cookies: om zodoende het gebruik van onze website te meten en te optimaliseren, hierbij wordt gebruik gemaakt van diensten van Google (Google Analytics).

Belangrijk om te weten: Het gebruik van onze cookies is veilig. Met behulp van de cookies worden bijvoorbeeld geen persoonsgegevens opgeslagen en het gebruik ervan leidt dus nooit tot e-mail of telemarketing acties.

Klantenservice

Hoe kunnen wij u helpen?

Hieronder vindt u een overzicht van veel gestelde vragen en online formulieren om wijzigingen of aanvragen direct te regelen. Staat uw vraag of formulier er niet tussen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.

Vijf meest gestelde vragen

  • Hoe lang duurt het voordat wijzigingen in mijn online bedrijfsprofiel zichtbaar zijn?

    Elke 24 uur worden de gegevens op www.detelefoongids.nl ververst. Publicatie van uw wijzigingen duurt daarom maximaal 24 uur.

    Zijn uw aanpassingen na 24 uur nog niet zichtbaar neemt u dan contact op met onze klantenservice.

  • Hoe kan ik de echtheid van een DTG factuur controleren?

    U kunt de echtheid van een DTG factuur op de volgende manier controleren:

    • Op de echte factuur staat uw unieke contractnummer. Dit nummer komt overeen met het contractnummer op de opdrachtbevestiging en/of orderbevestiging die u eerder van ons heeft ontvangen.
    • Klopt de naam van uw bedrijf?
    • Controleer altijd of het logo van DTG in de linker bovenhoek staat vermeld.
    • Controleer het adres op de factuur. Het factuuradres van DTG is: Postbus 77863 1070 LL Amsterdam.
    • Voor zakelijke klanten: wij vragen u het factuurbedrag over te maken ten name van De Telefoongids BV op rekeningnummer 29553.
    • Voor particuliere klanten: wij vragen u het factuurbedrag over te maken ten name van De Telefoongids BV op rekeningnummer 182225.
    • Voor zakelijke klanten: het IBAN nummer dat op de echte facturen staat is NL46INGB0000029553.
    • Voor particuliere klanten: het IBAN nummer dat op de echte facturen staat is NL14INGB0000182225.
    • Op spookfacturen staat vaak 'Uw aanbod in de Telefoongids' of 'Advertentieprogramma aanbod'.
    • Wordt er een btw-tarief van 21% gehanteerd? Op spookfacturen wordt vaak een btw-tarief van 19% gehanteerd.

    Heeft u een spookfactuur ontvangen of twijfelt u?
    Wij doen altijd aangifte bij de politie en het Steunpunt Acquisitiefraude. Ook u kunt ons hierbij helpen. Als u een spookfactuur ontvangen heeft of twijfelt over een ontvangen factuur, dan vragen wij u vriendelijk dit aan ons te laten weten op 020 408 6400 of spookfactuur@dtg.nl.

  • Lever ik zelf tekst en beeld aan wanneer DTG mijn website maakt?
    Wij schrijven teksten op basis van de door u geleverde informatie. Heeft u zelf goede foto's? Daarmee kunnen we uw site persoonlijker maken. Anders gebruiken we geschikte stockfoto's.
  • Ik wil de papieren gids niet meer ontvangen. Hoe kan ik me afmelden voor de papieren gids?
    Via het formulier op deze pagina kunt u zich afmelden voor ontvangst van uw regionale Telefoongids.
  • Waar kan ik inloggen om mijn online bedrijfsprofiel aan te passen?
    U kunt inloggen op deze pagina. U heeft van ons een e-mail met inlog-instructies ontvangen op het e-mailadres dat vermeld staat op uw orderbevestiging. In deze e-mail staat hoe u uw inlog-account activeert en hoe u uw wachtwoord instelt.
Klik hier voor meer veel gestelde vragen

Direct regelen

 

Geen antwoord op uw vraag kunnen vinden?
Geef uw vraag aan ons door of bel ons direct op telefoonnummer 020 408 6400.