x

DTG cookies

Om onze website www.dtg.nl te verbeteren en verder te optimaliseren maken we gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken, waaronder Javascripts en Beacons (hierna gezamenlijk aangeduid als ‘cookies’). 

Een cookie is een klein tekstbestandje dat, bij bezoek aan onze website, wordt geplaatst op uw computer, tablet of mobiele telefoon. In de cookie wordt bijvoorbeeld informatie over uw bezoek en surfgedrag op onze website bijgehouden. Indien u later met hetzelfde apparaat onze website weer bezoekt wordt de informatie uit de cookie geraadpleegd. Onze website kan u op deze wijze weer herkennen en de website en informatie aanpassen aan uw voorkeuren en/of het inloggen te vergemakkelijken. 

Onze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Deze zijn in te delen in drie categorieën: functionele cookies, prestatie cookies en targeting cookies. Een specifieke toelichting en een exact overzicht van de verschillende cookies die wij gebruiken, vindt u in de volledige Cookieverklaring.


Klantenservice Zakelijk

Wij staan graag voor u klaar.

Meest gestelde vragen

  • Hoe krijg ik mijn factuur op een ander e-mailadres?

    U ontvangt uw factuur op het e-mailadres dat u bij ons heeft opgegeven. Volg onderstaande stappen om uw e-mailadres te wijzigen.

    Whatsapp: Via Whatsapp (06 510 909 33) kunt u uw wijziging het eenvoudigst doorgeven. Geef in uw bericht uw oude factuur e-mailadres, nieuwe e-mailadres en klantnummer door.

    Chat: Via onze chatfunctie rechts onderin het scherm kunt u live chatten. De chatfunctie is op werkdagen van 08.00 – 20.00 uur bereikbaar.

    Telefoon: Liever telefonisch contact? U bereikt ons op werkdagen via (020) 408 6400
  • Hoe kan ik mijn vermelding op detelefoongids.nl wijzigen, aanmaken of verwijderen?

    Wilt u uw vermelding op de telefoongids.nl wijzigen? Zoek uw zelf op en wijzig uw bedrijfsgegevens. Staat u er niet tussen dan kunt u contact opnemen via de telefoon (020) 408 64 00 of de chat.

    Wilt u een nieuwe vermelding op de telefoongids.nl aanmaken? Dit kunt u zelf online doen in enkele minuten.

    Wanneer u uw vermelding wilt verwijderen op de telefoongids.nl dan kunt u het beste contact opnemen via de telefoon (020) 408 64 00 of via de chat.

    Gaat het om een particuliere vermelding? Ga dan naar deze pagina.

  • Hoe kan ik inloggen in mijn producten?

    U kunt uw producten bereiken door in te loggen via uw persoonlijke MijnDTG-omgeving. 

    Via deze link (https://www.dtg.nl/mijndtg.aspx) logt u in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Uw gebruikersnaam is meestal het e-mailadres waarop u informatie over uw product van ons ontvangt.

    Wilt u inloggen in uw website? Via deze link (www.dtgwebsites.nl) logt u in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

    Inloggen in uw Google AdWords Basis en Plus Campagne? Die bereikt u nog via rapportage.dtg.nl. Om in te loggen, gebruikt u uw bestaande gebruikersnaam en wachtwoord.

    Binnenkort beheert u uw Website en Google AdWords Campagne ook vanuit MijnDTG. 

  • Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in een van mijn producten?

    Wilt u wijzigingen aanbrengen aan uw website? Dat kan door in te loggen via www.dtgwebsites.nl. Heeft u hulp nodig? Download dan hier de gratis handleiding voor DTG Websites.

    Als u wijzigingen wilt aanbrengen aan uw Online Profiel en/of Netwerkprofiel, dan kunt u via deze link inloggen om uw vermelding te wijzigen.

    Wilt u een wijziging aanbrengen aan uw vermelding in de papieren gids, dan vragen wij u dit aan te geven via dit formulier.

  • Hoe kan ik een kopie van mijn factuur aanvragen?
    Via dit formulier kunt u een kopie van uw factuur bij ons aanvragen.
  • Ik wil de papieren gids niet meer ontvangen. Hoe kan ik me afmelden voor de papieren gids?
    Via het formulier op deze pagina kunt u zich afmelden voor ontvangst van uw regionale Telefoongids.
Bekijk hier het totaaloverzicht van meest gestelde vragen

Direct regelen. Wel zo makkelijk.



Staat uw vraag hier niet bij? Neemt u dan gerust contact op 
Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 8.00-20.00 uur




Onze klantenservice

Als u vragen, advies of hulp nodig heeft vinden wij het belangrijk dat u als
ondernemer goed en snel geholpen wordt. Onze medewerkers worden regelmatig getraind, beschikken over de kennis van al onze producten en willen u daarbij graag van dienst zijn.

Wij willen u uitstekend en snel kunnen helpen en daarom meten wij voortdurend onze service. Na het contact met een van onze collega's van de klantenservice vragen wij u een korte vragenlijst in te vullen. De feedback geeft de medewerker inzicht in de kwaliteit van de geboden service en uw tevredenheid. Deze resultaten worden door een onafhankelijke partij verzameld en verwerkt. Om u en andere ondernemers in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn, is uw feedback zeer waardevol voor ons.

De resultaten van onze service ziet u rechts staan, gemeten in de afgelopen drie kalendermaanden.



Onze cijfers

Klanttevredenheid: 7,6
Deskundigheid: 8
Vriendelijkheid: 8,4
Oplossingsgerichtheid: 8
Afspraken nakomen: 7,8 
Snel genoeg afgehandeld: 7,6

Reactie tijdens openingstijden
Twitter:        binnen 60 minuten
Facebook:   binnen 60 minuten

Gemiddelde wachttijd:
Telefonisch:  20 seconden