x

DTG cookies

Om onze website www.dtg.nl te verbeteren en verder te optimaliseren maken we gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken, waaronder Javascripts en Beacons (hierna gezamenlijk aangeduid als ‘cookies’). 

Een cookie is een klein tekstbestandje dat, bij bezoek aan onze website, wordt geplaatst op uw computer, tablet of mobiele telefoon. In de cookie wordt bijvoorbeeld informatie over uw bezoek en surfgedrag op onze website bijgehouden. Indien u later met hetzelfde apparaat onze website weer bezoekt wordt de informatie uit de cookie geraadpleegd. Onze website kan u op deze wijze weer herkennen en de website en informatie aanpassen aan uw voorkeuren en/of het inloggen te vergemakkelijken. 

Onze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Deze zijn in te delen in drie categorieën: functionele cookies, prestatie cookies en targeting cookies. Een specifieke toelichting en een exact overzicht van de verschillende cookies die wij gebruiken, vindt u in de volledige Cookieverklaring.


Klantenservice

Wij staan graag voor je klaar

Meest gestelde vragen

  • Hoe krijg ik mijn factuur op een ander e-mailadres?

    Je ontvangt je factuur op het e-mailadres dat je bij ons hebt opgegeven. Volg onderstaande stappen om je e-mailadres te wijzigen.

    Whatsapp: Via Whatsapp (06 510 909 33) kun je je wijziging het eenvoudigst doorgeven. Geef in je bericht je oude factuur e-mailadres, nieuwe e-mailadres en klantnummer door.

    Chat: Via onze chatfunctie rechts onderin het scherm kun je live chatten. De chatfunctie is op werkdagen van 08.00 – 20.00 uur bereikbaar.

    Telefoon: Liever telefonisch contact? Je bereikt ons op werkdagen via (020) 408 6400

  • Hoe kan ik mijn vermelding op detelefoongids.nl wijzigen, aanmaken of verwijderen?

    Wil je je vermelding op de telefoongids.nl wijzigen? Zoek jezelf op en wijzig je bedrijfsgegevens. Sta je er niet tussen dan kun je contact opnemen via de telefoon (020) 408 64 00 of de chat.

    Wil je een nieuwe vermelding op de telefoongids.nl aanmaken? Dit kun je zelf online doen in enkele minuten.

    Wanneer je je vermelding wilt verwijderen op de telefoongids.nl dan kun je het beste contact opnemen via de telefoon (020) 408 64 00 of via de chat.

    Gaat het om een particuliere vermelding? Ga dan naar deze pagina.

  • Hoe kan ik mijn producten inzien/wijzigen?

    Je kunt je producten bereiken door in te loggen via je persoonlijke MijnDTG-omgeving. 

    MijnDTG
    Via dtg.nl/mijndtg log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Je gebruikersnaam is meestal het e-mailadres waarop je informatie over je product van ons ontvangt.

    Eigen website
    Wil je inloggen in je website? Via dtgwebsites.nl log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

    Inloggen in je Google AdWords basis en plus campagne? Die bereik je nog via rapportage.dtg.nl. Om in te loggen, gebruik je je bestaande gebruikersnaam en wachtwoord.

    Binnenkort beheer je je Website en Google AdWords campagne ook vanuit MijnDTG. 

  • Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in een van mijn producten?

    Wil je wijzigingen aanbrengen aan je website? Dat kan door in te loggen via dtgwebsites.nl. Heb je hulp nodig? Download dan hier de gratis handleiding voor DTG Websites.

    Als je wijzigingen wilt aanbrengen op je vermelding op detelefoongids.nl (Online profiel) en/of je Netwerkprofiel, dan kun je via deze link inloggen om je vermelding te wijzigen.

    Wil je een wijziging aanbrengen aan je vermelding in de papieren gids, dan vragen wij je dit aan te geven via dit formulier.

  • Hoe kan ik een kopie van mijn factuur aanvragen?
    Via dit formulier kun je een kopie van je factuur bij ons aanvragen.
  • Ik wil de papieren gids niet meer ontvangen. Hoe kan ik me afmelden voor de papieren gids?
    Via dit formulier meld je je af voor ontvangst van je regionale Telefoongids.
Bekijk hier het totaaloverzicht van meest gestelde vragen

Direct regelen. Wel zo makkelijk.




De DTG klantenservice staat voor je klaar


Staat je vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact op


Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 8.00-20.00 uur
  



Onze klantenservice

Heb je vragen, advies of hulp nodig? Wij vinden het belangrijk dat jij, als ondernemer, goed en snel geholpen wordt. Onze medewerkers zijn je daarbij graag van dienst. Ons klantenservice team zit voor je klaar om vragen te beantwoorden en je problemen op te lossen.

Feedback?
Je mening is belangrijk voor ons. Help ons DTG nog verder te verbeteren. Heb je tips voor nog betere service? Na het contact met één van onze collega's van de klantenservice vragen wij je een korte vragenlijst in te vullen. De feedback geeft ons inzicht in de kwaliteit en de tevredenheid van de geboden service. We horen graag van je!

De resultaten van onze service, gemeten aan de hand van je feedback, zie je rechts staan. De resultaten zijn gemeten in het afgelopen kalenderjaar.



Tevredenheid klantenservice

Klanttevredenheid: 7,5
Deskundigheid: 7,8
Vriendelijkheid: 8,3
Oplossingsgerichtheid: 7,7
Afspraken nakomen: 7,3 
Snel genoeg afgehandeld: 7,2

Reactietijd tijdens openingstijden
Chat:
WhatsApp:
Twitter:
Facebook:
Contactformulier:
binnen 30 seconden
binnen 30 minuten
binnen 30 minuten
binnen 30 minuten
binnen 24 uur