x

DTG cookies

Om onze website www.dtg.nl te verbeteren en verder te optimaliseren maken we gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken, waaronder Javascripts en Beacons (hierna gezamenlijk aangeduid als ‘cookies’). 

Een cookie is een klein tekstbestandje dat, bij bezoek aan onze website, wordt geplaatst op uw computer, tablet of mobiele telefoon. In de cookie wordt bijvoorbeeld informatie over uw bezoek en surfgedrag op onze website bijgehouden. Indien u later met hetzelfde apparaat onze website weer bezoekt wordt de informatie uit de cookie geraadpleegd. Onze website kan u op deze wijze weer herkennen en de website en informatie aanpassen aan uw voorkeuren en/of het inloggen te vergemakkelijken. 

Onze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Deze zijn in te delen in drie categorieën: functionele cookies, prestatie cookies en targeting cookies. Een specifieke toelichting en een exact overzicht van de verschillende cookies die wij gebruiken, vindt u in de volledige Cookieverklaring.


Van visitekaartje tot website

Overal uw onderneming herkenbaar

Van visitekaartje tot website: overal herkenbaar28 september 2015 - Om uw concurrentiepositie te verbeteren of gewoonweg omdat uw klanten online over u praten, wilt u zich ook online profileren. Hoe blijft uw offline huisstijl – die u gebruikt voor bijvoorbeeld uw visitekaartjes, uithangbord, briefpapier of grote sticker op uw bestelwagen - online herkenbaar? Hoe vertaalt u die offline uitstraling naar een herkenbare website of Facebookpagina?

Herkenbaar blijven is de basis
De functie van uw logo en de bijbehorende huisstijl is dat mensen uw bedrijf herkennen. Steeds weer zien uw klanten uw logo, de kleuren en uw winkelinrichting. Wanneer u een bedrijfswagen aanschaft en deze voorziet van uw logo, een pakkende slogan en de kleuren van uw huisstijl gebruikt, zullen veel klanten uw wagen direct herkennen. Zo werkt het ook wanneer u van offline naar online gaat: uw website en sociale mediakanalen krijgen dezelfde herkenbare uitstraling met bijvoorbeeld uw logo, achtergrondkleuren en tone-of-voice.

Altijd kwaliteit bieden, ook online
De energie die u steekt in de kwaliteit van uw dienstverlening, wilt u natuurlijk ook in uw online presentatie en communicatie laten uitstralen. Een goed gebouwde en aangeklede website straalt kwaliteit en professionaliteit uit. Dat geldt ook voor uw social media. Betrek professionals bij de ontwikkeling van uw website en volg een cursus voor het gebruik van social media. Wilt u het zelf doen? Zorg er dan voor dat u voldoende mensen om u heen heeft die er verstand van hebben en kritisch met u mee kijken.

Een goed voorbeeld is de website van Foto Vlaminckx uit Oisterwijk. Niet alleen huisstijl is herkenbaar, ook de snelle 2-uurservice die hun klanten van de fotograaf gewend zijn, krijgen ze online. De techniek die het bedrijf online inzet, is professioneel en klantvriendelijk. 

Mix offline met online communicatie De communicatiemiddelen die u offline gewend bent te verspreiden, bereiken online een veel groter publiek. Zo kunt u brochures en folders heel eenvoudig op uw website plaatsen door er digitale documenten van te maken. Omgekeerd vertelt u op en in uw offline communicatie-uitingen dat u online te vinden bent en waar. Zet uw URL en social media adressen op uw bedrijfswagen, op uw visitekaartje en onder uw e-mail handtekening. Dan kunnen mensen u snel vinden.

Gebruik herkenbare foto’s en beeldmateriaal
Afhankelijk van welke sociale media kanalen u inzet, heeft u te maken met profielfoto’s, achtergronden, omslagfoto’s, fotoalbums enzovoorts. De afmetingen zijn hiervoor meestal vastgesteld. Heeft u een langwerpig logo, dan heeft u wat vormgeving nodig om deze in een vierkante profielfoto te laten passen. Foto Vlaminckx laat een kans liggen op haar Facebookpagina. De bestaande huisstijl is nog niet doorvertaald naar social media en daardoor is de Facebookpagina niet helemaal herkenbaar voor klanten. Hier liggen dus nog volop mogelijkheden!

Ook online kunt u maar één keer een eerste indruk maken. Investeer daarom in techniek, vormgeving en inhoud om uw huisstijl en dienstverlening ook online optimaal uit te stralen. Zo bent u overal direct herkenbaar en bouwt u zonder verdere inspanning aan een positief imago voor de lange termijn.