x

DTG cookies

Om onze website www.dtg.nl te verbeteren en verder te optimaliseren maken we gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken, waaronder Javascripts en Beacons (hierna gezamenlijk aangeduid als ‘cookies’). 

Een cookie is een klein tekstbestandje dat, bij bezoek aan onze website, wordt geplaatst op uw computer, tablet of mobiele telefoon. In de cookie wordt bijvoorbeeld informatie over uw bezoek en surfgedrag op onze website bijgehouden. Indien u later met hetzelfde apparaat onze website weer bezoekt wordt de informatie uit de cookie geraadpleegd. Onze website kan u op deze wijze weer herkennen en de website en informatie aanpassen aan uw voorkeuren en/of het inloggen te vergemakkelijken. 

Onze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Deze zijn in te delen in drie categorieën: functionele cookies, prestatie cookies en targeting cookies. Een specifieke toelichting en een exact overzicht van de verschillende cookies die wij gebruiken, vindt u in de volledige Cookieverklaring.


Afspraken maken via uw website

Gemak voor u en uw klanten

Online Afsprakenmodule van DTG
15 mei 2015 - Stel: u staat in uw kapsalon en bent bezig met uw klant. De telefoon gaat. U staat letterlijk met uw handen in het haar. Moet u uw klant nu verlaten? Dat is niet de service die u wilt bieden. Maar u wilt ook geen nieuwe klant mislopen. Dit is een bekend probleem waar veel van uw collega ondernemers ook tegenaan lopen. Klanten de mogelijkheid geven om online afspraken via uw website in te plannen, brengt daar verandering in. Een online afsprakenmodule betekent een handeling minder voor uw klanten, waardoor ze misschien net wat sneller een afspraak bij u maken. Naast het bieden van service aan uw klanten, levert een online afsprakenmodule uzelf ook veel gemak op. In dit artikel lees u de mogelijkheden van de Online Afsprakenmodule van DTG op een rij. 

Dienst of behandeling kiezen
Een afspraak voor het onderhoud van de CV-ketel of juist een lekkende kraan repareren? Alles een beetje bijknippen of een volledig nieuw kapsel met watergolven en een kleurtje? Bij het maken van een afspraak wilt u natuurlijk weten waarvoor iemand een afspraak wil maken. Met een online afsprakenmodule kunnen bezoekers al op uw website kiezen uit verschillende diensten en behandelingen. De gemaakte keuze wordt 'meegenomen' naar de rest van het formulier. Dus als u onderhoudsafspraken bijvoorbeeld alleen 's ochtends uitvoert, krijgt de bezoeker die kiest voor ‘onderhoud’ bij het vervolg geen tijden in de middag te zien. Extra informatie over de keuzes (de duur, de prijs of een zin als 'onderhoudsafspraken zijn alleen tussen 09:00u en 13:00u mogelijk') zijn eenvoudig toe te voegen. Zo kunt u eenvoudig verwachtingen van uw bezoekers managen. En uw eigen afspraken administratie op orde houden.

Personeelslid kiezen
Veel vaste klanten van bijvoorbeeld een kapsalon of schoonheidssalon hebben een voorkeur voor één specifieke kapper of behandelaar. Met een online afsprakenmodule kunnen uw bezoekers al op de website voor hun favoriet kiezen. Ook bij deze optie geldt dat eventuele gevolgen van de keuze (de gekozen kapster werkt bijvoorbeeld niet op woensdag) worden meegenomen naar de volgende stappen van de online afspraken module.

Datum en tijdvakken
Inmiddels is bekend waarvoor iemand een afspraak wil maken en eventueel bij wie. Tijd om een keuze te maken uit de beschikbare data en tijden. In een duidelijke kalender-opmaak kan de bezoeker een datum en een tijdvak kiezen. Vanzelfsprekend worden bezette tijden niet getoond en kunt u aan de 'achterkant' van de website zelf ook bepaalde data of tijdvakken uitzetten. Bijvoorbeeld omdat andere klanten toch telefonisch een afspraak hebben gemaakt.

Bevestiging per e-mail
Zodra alle keuzes gemaakt zijn, toont de online afsprakenmodule een samenvatting van de gemaakte keuzes. Kloppen alle keuzes voor de afspraak? Dan vult uw klant zijn naam, e-mail, telefoonnummer en eventueel andere nuttige gegevens in en bevestigt hij of zij de afspraak. Er wordt automatisch een e-mail verzonden naar het opgegeven e-mailadres met de gegevens van de afspraak en u ontvangt zelf ook een bevestiging. De online afspraak is met enkele klikken gemaakt en beide partijen hebben alle gegevens overzichtelijk op een rij.

Overdag zijn veel mensen vaak te druk om een afspraak te maken bij de kapper of een tafel te reserveren in een restaurant. Kent u dit probleem? Dan is de online afsprakenmodule van DTG mogelijk iets voor u. Met een aantal klikken automatiseert u uw afspraken. Gemak en service voor uw klanten en voor uzelf.

Ik wil graag meer weten over WordPress websites

Laat je telefoonnummer achter en wij bellen je direct terug.