x

DTG cookies

Om onze website www.dtg.nl te verbeteren en verder te optimaliseren maken we gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken, waaronder Javascripts en Beacons (hierna gezamenlijk aangeduid als ‘cookies’). 

Een cookie is een klein tekstbestandje dat, bij bezoek aan onze website, wordt geplaatst op uw computer, tablet of mobiele telefoon. In de cookie wordt bijvoorbeeld informatie over uw bezoek en surfgedrag op onze website bijgehouden. Indien u later met hetzelfde apparaat onze website weer bezoekt wordt de informatie uit de cookie geraadpleegd. Onze website kan u op deze wijze weer herkennen en de website en informatie aanpassen aan uw voorkeuren en/of het inloggen te vergemakkelijken. 

Onze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Deze zijn in te delen in drie categorieën: functionele cookies, prestatie cookies en targeting cookies. Een specifieke toelichting en een exact overzicht van de verschillende cookies die wij gebruiken, vindt u in de volledige Cookieverklaring.


Haal meer uit uw websitebezoekers

6 tips om uw website te verbeteren

Afbeelding kennisartikel
22 juli 2015 - Een goede website is belangrijk voor uw onderneming. Maar om van uw website een echt succes te maken, dient u op te passen voor veelgemaakte fouten. Controleer of uw website zich schuldig maakt aan deze zes conversie-killers.

1. Geen doelen opgesteld
Zonder vooraf goed het doel van de website te bepalen, kunt u ook nooit spreken van een succesvolle website. Wilt u meer online producten verkopen, moet de websitebezoeker contact met u opnemen of moet hij zich abonneren op uw nieuwsbrief? Stel duidelijke en vooral meetbare doelstellingen op. Bedenk ook hoe u de doelstellingen gaat meten en wanneer uw doel is bereikt. Deze informatie vormt de basis van uw website en zorgt ervoor dat u uw website kan verbeteren.

2. Onoverzichtelijke homepage met (te) veel informatie
U krijgt maar één mogelijkheid om een eerste indruk achter te laten. Zorg er daarom voor dat uw homepage een overzichtelijke en goede indruk geeft van uw diensten en onderneming. Door een overvloed aan informatie en een slecht ontwerp haken potentiële klanten waarschijnlijk af. Zonde, want met een goed design en duidelijke informatie lokt u de websitebezoeker naar binnen en begint de verkoop. Wees dus niet bang om keuzes te maken. Niet alles past op de homepage. Bedenk wat het belangrijkste is en houd altijd eerder gemaakte websitedoelstellingen voor ogen.

3. Pagina’s zonder actie
De websitepagina’s kunnen nog zo mooi zijn, zonder een duidelijke oproep tot actie komt u nog niet verder bij uw doel. Een websitepagina of -tekst moet ertoe leiden dat bezoekers doorklikken, meer willen weten over uw diensten en contact willen opnemen. Bekijk per pagina wat u wilt dat de bezoeker daar doet. Plaats vervolgens een duidelijke ‘call-to-action’ op de pagina die de bezoeker naar de volgende stap brengt.

4. Ongeloofwaardig en onbetrouwbaar
Mensen gaan niet in zee met een bedrijf dat ongeloofwaardig en onbetrouwbaar overkomt. Dit beeld kan door veel verschillende zaken veroorzaakt worden. Bijvoorbeeld omdat u uw diensten of producten meteen opdringt, te weinig informatie geeft of onduidelijk bent over het (bestel)proces. Probeer daarom uw bezoekers goed te informeren, niet te schreeuwerig te zijn en bewijsmateriaal te leveren zoals artikelen, keurmerken en gebruikerservaringen.

5. Niet doorzoekbaar
Help de bezoeker te vinden wat hij zoekt. Een goede navigatie is daarbij vaak niet voldoende. Plaats een zoekvak op uw website, waarmee informatie op uw website goed gevonden kan worden. Zo vindt de bezoeker makkelijk de juiste informatie en is de informatie die niet prominent op de homepage staat ook goed bereikbaar.

6. Geen interactie
Het ontbreken van contactgegevens is een grote valkuil en geeft de klant een onbetrouwbaar gevoel. Voorkom dat de website eenrichtingsverkeer is en geef de bezoeker de kans om in gesprek te gaan. Plaats daarom altijd uw contactgegevens op de website. Maar laat het daar niet bij. Bied de klant de mogelijkheid om reacties te plaatsen of zich aan te melden voor een nieuwsbrief.  Bijna iedereen is tegenwoordig te vinden op social media. Laat zien dat u actief bent op sociale netwerken en bied de mogelijkheid om informatie te delen.

Ik wil graag meer weten over WordPress websites

Laat je telefoonnummer achter en wij bellen je direct terug.