x

DTG cookies

Om onze website www.dtg.nl te verbeteren en verder te optimaliseren maken we gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken, waaronder Javascripts en Beacons (hierna gezamenlijk aangeduid als ‘cookies’). 

Een cookie is een klein tekstbestandje dat, bij bezoek aan onze website, wordt geplaatst op uw computer, tablet of mobiele telefoon. In de cookie wordt bijvoorbeeld informatie over uw bezoek en surfgedrag op onze website bijgehouden. Indien u later met hetzelfde apparaat onze website weer bezoekt wordt de informatie uit de cookie geraadpleegd. Onze website kan u op deze wijze weer herkennen en de website en informatie aanpassen aan uw voorkeuren en/of het inloggen te vergemakkelijken. 

Onze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Deze zijn in te delen in drie categorieën: functionele cookies, prestatie cookies en targeting cookies. Een specifieke toelichting en een exact overzicht van de verschillende cookies die wij gebruiken, vindt u in de volledige Cookieverklaring.


Hoe krijgt u meer bezoekers op uw website?

meer bezoekers op uw website1 maart 2013 - Stelt u zich uw website eens voor als een koffiebar. Of u nu een trendy take-away ziet of juist een bruine kroeg, u stelt zich waarschijnlijk een goed gevulde ruimte voor. Veel bezoekers. En u komt ongetwijfeld direct op een aantal manieren om nog meer bezoekers naar uw koffiebar te trekken. Hoewel dat juist bij uw website vaak wat lastiger lijkt, gaat ook hier de vergelijking op.

Een aantal manieren om meer bezoekers op uw website te krijgen, geïnspireerd op uw favoriete koffiebar:

  • wees duidelijk over wat u doet
  • zorg voor regelmatige updates
  • betrek bezoekers bij uw website
  • stimuleer links vanuit social media
  • bereik uw bezoekers ook offline 

Is in 1 oogopslag duidelijk wat u doet?

Een koffiemachine, kopjes en schoteltjes, suiker en melk op tafel. Met 1 blik door de ruit snappen voorbijgangers dat u een koffiebar heeft. Zien ze deze items niet, dan gaan zij elders een kop koffie drinken. Datzelfde geldt voor uw website: als zoekmachines (uw belangrijkste bezoekers!) uw website niet 'begrijpen', komt u niet in de zoekresultaten voor. Een website met een technische opbouw volgens de regels van Google en een duidelijke, herkenbare structuur (eventueel schematisch weergegeven in een sitemap op de website) is voor iedereen in 1 oogopslag duidelijk en scoort dus beter. Lees hier mee over het optimaliseren van uw website voor zoekmachines.

Gebeurt er wat nieuws? Zijn er leuke mensen?

Wekelijks een ander koekje bij de koffie is spannender dan steeds weer dat speculaasje. De verhalen van andere bezoekers zijn interessanter dan steeds hetzelfde riedeltje van de eigenaar. Ook op uw website zorgen regelmatige updates (bijvoorbeeld in een weblog of nieuwsitems) voor terugkerende én nieuwe bezoekers. Bezoekers die door het achterlaten van een reactie of deelname aan een discussie bovendien hun eigen verhaal kunnen vertellen. Zoekmachines belonen u met een betere notering als ze merken dat er bij u telkens iets nieuws gebeurt en dat bezoekers daar op (kunnen) reageren.

Wordt er over u gepraat?

Als het binnen leuk is, komt dat snel naar buiten. Enthousiaste bezoekers twijfelen geen moment om uw koffiebar aan te prijzen bij bekenden. Mond-tot-mond reclame dus, met social media als online variant. Uw bezoekers worden uw ambassadeurs en zorgen er bovendien voor dat er meer links naar uw website verschijnen. Een signaal voor zoekmachines dat uw website interessant is! Om de inhoud van uw website snel te laten delen, plaatst u social media buttons op de website en u gebruikt daarnaast natuurlijk ook uw eigen social mediakanalen om naar uw website te verwijzen. Hoe populairder uw website is, des te meer bezoekers op u website uit verschillende kanalen!

Bereik uw bezoekers ook buiten Internet

Grote kans dat u een krijtbord op de stoep zag staan toen u zich uw koffiebar voorstelde. Een bord dat u weer inklapte toen u verder nadacht over uw website. Logisch, maar niet geheel terecht. Bezoekers van uw website bereikt u immers ook buiten internet (offline). Bijvoorbeeld met een advertentie, poster of radiocommercial. Door het toenemende gebruik van mobiel internet is een offline klant of opdrachtgever binnen enkele seconden een bezoeker van uw website. Een goed te onthouden URL of een QR-code maakt het voor de bezoeker overigens nog gemakkelijker om snel op uw website te komen.

Ik wil graag meer weten over WordPress websites

Laat je telefoonnummer achter en wij bellen je direct terug.