x

DTG cookies

Om onze website www.dtg.nl te verbeteren en verder te optimaliseren maken we gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken, waaronder Javascripts en Beacons (hierna gezamenlijk aangeduid als ‘cookies’). 

Een cookie is een klein tekstbestandje dat, bij bezoek aan onze website, wordt geplaatst op uw computer, tablet of mobiele telefoon. In de cookie wordt bijvoorbeeld informatie over uw bezoek en surfgedrag op onze website bijgehouden. Indien u later met hetzelfde apparaat onze website weer bezoekt wordt de informatie uit de cookie geraadpleegd. Onze website kan u op deze wijze weer herkennen en de website en informatie aanpassen aan uw voorkeuren en/of het inloggen te vergemakkelijken. 

Onze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Deze zijn in te delen in drie categorieën: functionele cookies, prestatie cookies en targeting cookies. Een specifieke toelichting en een exact overzicht van de verschillende cookies die wij gebruiken, vindt u in de volledige Cookieverklaring.


Check hoe je website scoort

Vraag de gratis Webcheck aan en krijg advies van een specialist

Wil je weten wat de kwaliteit is van je website en ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jou? DTG biedt je de gratis Webcheck aan!

Vul je gegevens in en ontvang een adviesrapport met daarin tips om je website beter vindbaar te maken in Google. Een van onze specialisten neemt vervolgens contact met je op voor een persoonlijke toelichting op het rapport.


Wat kun je na de aanvraag verwachten?

  • Wij voeren de Webcheck achter de schermen voor je uit
  • Een specialist belt je om het resultaat van deze check met je te bespreken
  • Na het gesprek stuurt de specialist je de resultaten in de vorm van een persoonlijk adviesrapport toe (zie voorbeeld hieronder)


Webcheck aanvragen

  • Vergeet je aanhef niet te selecteren. Niets zo vervelend om op een verkeerde manier te worden aangesproken, toch?
  • Je hebt nog geen voornaam ingevuld.
  • Je hebt nog geen achternaam ingevuld.
  • Je hebt nog geen bedrijfsnaam ingevuld.

  • Je hebt nog geen postcode ingevuld. Vul cijfers en letters achter elkaar in. Spaties zijn niet nodig.
  • Je hebt nog geen huisnummer ingevuld.
  • Je hebt nog geen straatnaam ingevuld.
  • Je hebt nog geen vestigingsplaats ingevuld.
  • Oeps, de invoer van je telefoonnummer gaat mis. Wil je het nog een keer proberen? De cijfers mogen direct achter elkaar. Spaties zijn niet nodig.
  • Je e-mailadres geeft een foutmelding. Het kan zijn dat je het @-teken gemist hebt. Vergeet ook de .nl of .com niet.
  • Vul je webadres (url) in.

Nieuwsbrief




1. Vindbaarheid
Wij analyseren je website op vindbaarheid. Je wordt op de eerste 3 pagina's van Google niet gevonden. Benut je de mogelijkheden wel voldoende? Heb je bijvoorbeeld alle pagina's een unieke titel gegeven?
2. Mobiele leesbaarheid
Google geeft in de zoekresultaten voorrang aan websites die responsive zijn. Dit houdt in dat je site zich aanpast aan het scherm waarop je site wordt benaderd. En dus altijd goed leesbaar blijft, ook op tablet en smartphones.
3. Gebruiksvriendelijkheid
Hier wordt gekeken of bezoekers gemakkelijk door je site kunnen navigeren. Is er een heldere navigatie? Hoe zit het met de laadtijd? Belangrijke zaken om de gebruiksvriendelijkheid van je website te verbeteren.

4. Techniek

Is de techniek achter je website nog wel up-to-date? En heb je jouw site logisch ingedeeld? Als je dit goed geregeld hebt, wordt je site waarschijnlijk ook beter door Google gevonden en verschijn je hoger in de zoekresultaten.

5. Sociaal

De impact van sociale media is enorm voor sommige industrieën. Vergewis je ervan dat je sociale mediaprofielen aangemaakt zijn op Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ en andere sites die interessant zijn voor klanten.

6. Lokaal

Dit is een lijst van lokale verwijzingen waarin je bedrijf werd teruggevonden. Verzorg je vermeldingen in lokale verwijzingen, omdat deze nu een integraal onderdeel van de zoekresultaten zijn.