x

DTG cookies

Om onze website www.dtg.nl te verbeteren en verder te optimaliseren maken we gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken, waaronder Javascripts en Beacons (hierna gezamenlijk aangeduid als ‘cookies’). 

Een cookie is een klein tekstbestandje dat, bij bezoek aan onze website, wordt geplaatst op uw computer, tablet of mobiele telefoon. In de cookie wordt bijvoorbeeld informatie over uw bezoek en surfgedrag op onze website bijgehouden. Indien u later met hetzelfde apparaat onze website weer bezoekt wordt de informatie uit de cookie geraadpleegd. Onze website kan u op deze wijze weer herkennen en de website en informatie aanpassen aan uw voorkeuren en/of het inloggen te vergemakkelijken. 

Onze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Deze zijn in te delen in drie categorieën: functionele cookies, prestatie cookies en targeting cookies. Een specifieke toelichting en een exact overzicht van de verschillende cookies die wij gebruiken, vindt u in de volledige Cookieverklaring.


In 5 jaar tijd 1500 klantbeoordelingen voor Ramenfabriek op ’t Hoog

“We leren nog steeds van onze klanten”

Voor Ramenfabriek op ’t Hoog is de feedback van klanten al sinds de start in 1986 belangrijk. Zo verbetert het bedrijf constant zijn producten en service. Maar in 30 jaar verandert er logischerwijs veel. Niet alleen het productaanbod is uitgebreider. Ook zijn er meer vestingen en het aantal klanten is flink toegenomen. Om te zorgen dat de klant nog altijd met dezelfde service geholpen wordt en vakwerk ook vakwerk blijft, is overzicht nodig in klantbeoordelingen. Daarom is de kozijnleverancier een succesvolle samenwerking aangegaan met Klantenvertellen.nl.

Vragenlijst in de brievenbus

Noël op ’t Hoog is de derde generatie van de familie Op ’t Hoog die betrokken is bij de Ramenfabriek. Als verantwoordelijke voor de marketing liet hij de website verbouwen zodat Klantenvertellen beter in de site paste. “Vroeger stuurden we vragenlijsten naar klanten. Hoe vonden ze de service van de Ramenfabriek? Was het contact met de monteur goed? Dat was vooral belangrijk voor onszelf. We zien dat mensen meer waarde hechten aan de mening van anderen.”

Gat in de markt

“Reviews tellen steeds zwaarder wanneer mensen een nieuw product willen aanschaffen of op zoek zijn naar een specifieke dienst.” Die specifieke dienst van Ramenfabriek op ’t Hoog was 30 jaar geleden een gat in de markt. De grootvader van Noël hoorde voor het eerst over kunststof kozijnen in plaats van houten. De aannemer stuurde zijn zoon op pad om het nieuwe fenomeen te onderzoeken. In Nederland was het product niet verkrijgbaar en import vanuit Duitsland was prijzig. 
Meer dan ramen en kozijnen
De vraag naar kozijnen groeide. Besloten werd om machines aan te schaffen en zelf kunststof kozijnen te produceren en leveren. Inmiddels zijn er 6 vestigingen en verkoopt de Ramenfabriek naast kozijnen ook deuren, dakkapellen, schuifpuien, serres en veranda’s. Het afzetgebied beslaat inmiddels heel Nederland. Klantbeoordelingen komen uit alle uithoeken. Van Krommenie en Purmerend tot Egmond aan Zee en Eindhoven.

Transparantie

De Ramenfabriek vindt het belangrijk dat klanten tevreden zijn over hun diensten, maar beseft dat er ook altijd verbeterpunten zullen zijn. Het is de missie van het bedrijf om ervaringen transparant te maken voor potentiële klanten. Noël: “We versturen de online enquêtes en laten de meningen van onze klanten duidelijk en open zien op de website.” 

Best beoordeelde kozijnleverancier

De communicatie tussen Klantenvertellen en het bedrijf verloopt goed. Noël krijgt automatisch bericht van alle beoordelingen die binnenkomen. En als er een keer iets niet werkt of onduidelijk is, is er snel contact met Review Advisor Sjors van de Zanden. Zo kan er geschakeld worden daar waar nodig en kan Noël de online vragenlijst verbeteren. In de 5 jaar dat de Ramenfabriek en Klantenvertellen samenwerken, is er veel bereikt. De online mond-tot-mondreclame werkt als een trein. 99% van de klanten beveelt het bedrijf aan. Klanten beoordelen onder andere het verkooptraject, de kwaliteit van de kozijnen, het nakomen van levertijd en (de kennis en informatie van) het personeel.

Altijd ruimte voor verbetering

De teller staat op bijna 1500 beoordelingen. Gemiddeld scoort de Ramenfabriek een 8,5. Daarmee is het bedrijf al 5 jaar op rij de best beoordeelde kozijnleverancier in Nederland. Iets om trots op te zijn. Noël: “Onze klanten zijn inderdaad over het algemeen heel positief. Bij klachten of vragen nemen we contact op met de klant. We leren nog steeds van iedere beoordeling. Mensen geven in formulieren toch veel meer prijs dan in een gesprek.”


Bedrijf
Ramenfabriek op ‘t Hoog 

Doel
Klantervaringen transparant maken 

Product
Klantenvertellen 

Resultaat
In 5 jaar 1500 beoordelingen op Klantenvertellen.nl 

DTG-team
Review Advisor van Klantenvertellen.nl Sjors

Hoor het ook eens van een ander

Lees alles over de ervaringen van onze klanten

  • Website voorbeeld Multi-location marketing DEEN Supermarkten
  • Website voorbeeld Adverteren op zoekmachines Diks Autoverhuur
  • Website voorbeeld Adverteren op zoekmachines en op Facebook Ricken Naaimode Centra
  • Website voorbeeld Adverteren op zoekmachines Schepenkring Jachtmakelaars