Facturen

De meest gestelde vragen

Vraag en antwoord

  • Hoe kan ik de echtheid van een DTG factuur controleren?

    Je kunt de echtheid van een DTG factuur op de volgende manier controleren:

    • Op de echte factuur staan je unieke klantnummer en ordernummer. Deze nummers komen overeen met het klantnummer en ordernummer op de opdrachtbevestiging en/of orderbevestiging die je eerder van ons hebt ontvangen. 
    • Klopt de naam van je bedrijf?
    • Controleer altijd of het logo van DTG in de linker bovenhoek staat vermeld.
    • Controleer het adres op de factuur. Het factuuradres van DTG is: Postbus 12481, 1100 AL Amsterdam-Zuidoost.
    • Voor zakelijke klanten: wij vragen je het factuurbedrag over te maken ten name van DTG bv op rekeningnummer NL13 RABO 0313 2879 96.
    • Voor particuliere klanten: wij vragen je het factuurbedrag over te maken ten name van DTG bv op rekeningnummer NL82 RABO 0313 2878 21.
    • Voor zakelijke klanten: het IBAN nummer dat op de echte facturen staat is NL13 RABO 0313 2879 96.
    • Voor particuliere klanten: het IBAN nummer dat op de echte facturen staat is NL82 RABO 0313 2878 21.
    • Op spookfacturen staat vaak 'Je aanbod in de Telefoongids' of 'Advertentieprogramma aanbod'.

    Heb je een spookfactuur ontvangen of twijfel je?
    Wij doen aangifte bij de Politie. Ook jij kunt ons hierbij helpen. Als je een spookfactuur ontvangen hebt of twijfelt over een ontvangen factuur, dan vragen we je vriendelijk dit aan ons te laten weten op 020 408 6400 of spookfactuur@dtg.nl.

     

    Contact met een medewerker?

     WhatsApp 06 510 909 33

  • Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?
    Via MijnDTG kun je je correspondentieadres wijzigen. Dit vind je als je inlogt onderaan de pagina.
  • Hoe krijg ik mijn factuur op een ander e-mailadres?

    Je ontvangt je factuur op het e-mailadres dat je bij ons hebt opgegeven. Volg onderstaande stappen om je e-mailadres te wijzigen.

    Whatsapp: Via Whatsapp (06 510 909 33) kun je je wijziging het eenvoudigst doorgeven. Geef in je bericht je oude factuur e-mailadres, nieuwe e-mailadres en klantnummer door.

    Chat: Via onze chatfunctie rechts onderin het scherm kun je live chatten. De chatfunctie is op werkdagen van 08.00 - 20.00 uur bereikbaar.

    Telefoon: Liever telefonisch contact? Je bereikt ons op werkdagen via (020) 408 6400

  • Hoe kan ik een kopie van mijn factuur aanvragen?

    Via MijnDTG kun je je facturen inzien en downloaden. In de video hieronder zie je waar op de pagina je deze kunt vinden.

    Contact met een medewerker?

     Telefonisch (020) 408 64 00

     WhatsApp 06 510 909 33

  • Ik heb een vraag over een ontvangen factuur

    Via de chat (op werkdagen van 8.00-20.00 uur), WhatsApp of telefoon kun je de vraag doorgeven.

     

    Contact met een medewerker?

     Telefonisch (020) 408 64 00

     WhatsApp 06 510 909 33

  • Ik wil graag weten wie er akkoord heeft gegeven voor een bepaalde order of factuur.

    Als je wilt weten wie akkoord heeft gegeven kun je het beste contact opnemen met een medewerker van de klantenservice. Dit kan via: 

     Telefonisch (020) 408 64 00

     WhatsApp 06 510 909 33

  • Wat moet ik doen als ik mijn factuur op dit moment niet kan betalen?

    Je kunt bij ons een betalingsregeling aanvragen via de afdeling Collection. Dit kan uitsluitend schriftelijk. Dien je verzoek in op onderstaand adres, onder vermelding van je bedrijfsnaam, adres, telefoonnummer, klantnummer en de reden van je verzoek:

    DTG BV
    t.a.v: Afdeling Billing & Collection
    Postbus 12481
    1100 AL  Amsterdam-Zuidoost

    Let op! Er wordt 1% per maand aan rente berekend tot aan de datum van de algehele voldoening van de factuur. 

Onze accountmanager Tom maakt de juiste factuur voor je op

Staat je vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact op. 

Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 8.00-20.00 uur.

 Telefonisch (020) 408 64 00

 Facebook

 WhatsApp 06 510 909 33