Vraag en antwoord

Hoe kan ik de echtheid van een Kiyoh of Klantenvertellen factuur controleren?

Facturen van Kiyoh en Klantenvertellen verschillen op een aantal belangrijke vlakken tegenover facturen van DTG:

  1. Op de facturen van Kiyoh en Klantenvertellen staat geen ordernummer, maar een Factuur & Overeenkomst nummer.
  2. Als klant van Kiyoh of KlantenVertellen ontvangt u geen opdracht- of orderbevestiging.
  3. Op facturen van Kiyoh en Klantenvertellen staat het logo van DTG rechtsboven. Op facturen van DTG zelf staat dit logo links.

Let verder goed op de volgende zaken:

  1. Klopt de naam van uw bedrijf?
  2. Controleer het adres op de factuur. Alle relevante adressen vindt u hieronder 
  3. Op spookfacturen staat vaak 'Uw aanbod in de Telefoongids' of 'Advertentieprogramma aanbod'.

Adresgegevens van DTG
Controleer goed of de adresgegevens op de factuur overeenkomen met onderstaande gegevens.

  • Kiyoh
    Adres: Dr. Hub van Doorneweg 169, 5026 RC Tilburg
    Rekeningnr: NL35 RABO 0148 5859 65 of
    Rekeningnr: NL95 RABO 0123 5472 45
  • Klantenvertellen
    Adres: Dr. Hub van Doorneweg 169, 5026 RC Tilburg
    Rekeningnr: NL81 RABO 0313 2887 12 of
    Rekeningnr: NL58 RABO 0313 2899 99

Heeft u een spookfactuur ontvangen of twijfelt u?
Wij doen aangifte bij de Politie. Ook u kunt ons hierbij helpen. Heeft u een spookfactuur ontvangen  of twijfelt u over een ontvangen factuur? Dan vragen we u vriendelijk dit aan ons te laten weten op 020 408 6400 of spookfactuur@dtg.nl.

Liever zelf contact met ons opnemen?

We zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur