MijnDTG account

5 meest gestelde vragen over inloggen

Vraag en antwoord

  • Hoe kan ik mijn account activeren, zodat ik kan inloggen om mijn online bedrijfsprofiel aan te passen?

    Je hebt van ons een e-mail met inloginstructies ontvangen op het e-mailadres dat vermeld staat op je orderbevestiging. In deze e-mail staat hoe je je inlogaccount activeert en hoe je je wachtwoord instelt. Je kunt inloggen op deze pagina.

     

    Contact met een medewerker?

     Chat

     Whatsapp 06 510 909 33

  • Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

    Neem contact op via de chat (op werkdagen van 8.00-20.00 uur) om je gebruikersnaam op te vragen. 

    Contact met een medewerker?

     WhatsApp 06 510 909 33

  • Ik ben mijn wachtwoord kwijt

    Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

     

    Contact met een medewerker?

     WhatsApp 06 510 909 33

  • Ik heb verschillende inlognamen en wachtwoorden voor verschillende producten, waar moet ik nu inloggen?

    Je kunt hier inloggen.

     

    Contact met een medewerker?

     Whatsapp 06 510 909 33

  • Wat kan ik in MijnDTG allemaal vinden?
    MijnDTG.nl bevat steeds meer informatie over je producten. Daarnaast kan je nu ook je factureren inzien en downloaden.

     

    Contact met een medewerker?

     WhatsApp 06 510 909 33

Staat je vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact op. 

Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 8.00-20.00 uur.

 Telefonisch (020) 408 64 00

 Facebook

 WhatsApp 06 510 909 33