Overige vragen

  • 1819 nummerinformatie

    • Hoe werkt 1819 nummerinformatie?

      Met 1819 vindt u het telefoonnummer waar u naar op zoek bent:

      1. Bel 1819.
      2. Geef aan de medewerker door welk nummer u zoekt.
      3. Wanneer het nummer gevonden is, leest de computer het voor.
      4. Wilt u het telefoonnummer nogmaals horen? Druk dan op 2.
      5. Als u aan de lijn blijft, verbinden we u automatisch door.
      6. Mobiele bellers ontvangen na afloop van het gesprek een gratis SMS met het gezochte telefoonnummer.
    • Wat kost 1819 nummerinformatie?

      Bellen naar 1819 nummerinformatie kost € 1,00 per minuut. Hierbij komen eventueel nog uw gebruikelijke kosten voor (mobiel) bellen bij.

      U hoort aan het begin van het gesprek de mededeling: ‘1819 en het doorverbonden gesprek kosten 1 euro per minuut’. Hierna gaat het tarief in.

      Dit tarief geldt ook voor het doorverbonden gesprek. Wilt u dit niet? Verbreek dan de verbinding nadat u het nummer heeft ontvangen. U kunt dan zelf het telefoonnummer bellen tegen het reguliere tarief. 

    • Van wie is 1819 nummerinformatie?

      1819 is de nummerinformatiedienst van DTG, de uitgever van De Telefoongids & Gouden Gids.

  • Algemeen

    • Ik wil de papieren gids niet meer ontvangen. Hoe kan ik me afmelden voor de papieren gids?
      Via dit formulier meldt u zich af voor ontvangst van uw regionale Telefoongids.
    • Hoe kan ik mijn account activeren, zodat ik kan inloggen om mijn online bedrijfsprofiel aan te passen?

      U ontvangt van ons inloginstructies op het e-mailadres dat vermeld staat op uw orderbevestiging. Hierin staat hoe u uw inlogaccount activeert en hoe u uw wachtwoord instelt.

      Bent u de e-mail kwijt of heeft u deze niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

      Blijkt uw account toch geactiveerd? Vraag hier een nieuw wachtwoord aan.

    • Hoe kan ik mijn producten inzien/wijzigen?

      U kunt u producten bereiken door in te loggen via uw persoonlijke MijnDTG-omgeving.

      MijnDTG
      Via mijn.dtg.nl/mijndtg logt u in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Uw gebruikersnaam is meestal het e-mailadres waarop u informatie over uw product van ons ontvangt.

      Eigen website
      Wilt u inloggen in uw website? Via dtgwebsites.nl logt u in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

      Inloggen in uw SEA campagne? Die bereikt u nog via rapportage.dtg.nl. Om in te loggen, gebruikt u uw bestaande gebruikersnaam en wachtwoord.

      Binnenkort kunt u vanuit MijnDTG direct de resultaten van uw SEA campagne en uw website inzien.

    • Hoe kan ik mijn zakelijke vermelding wijzigen, aanmaken of verwijderen op detelefoongids.nl?

      Vermelding wijzigen 
      Uw vermelding kunt u wijzigen via MijnDTG of via ons gegevens controleren formulier

      Vermelding aanmaken
      Wilt u een nieuwe vermelding op detelefoongids.nl aanmaken? Dit kunt u zelf online doen in enkele minuten.

      Vermelding verwijderen
      Wilt u uw vermelding op detelefoongids.nl verwijderen? Dan kunt u het beste contact opnemen via de chat (op werkdagen van 8.00-18.00 uur).

    • Hoe kan ik opnieuw een wachtwoord aanvragen of instellen?
      Log in op MijnDTG om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
    • Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in een van mijn producten?

      Wilt u uw website wijzigen? Log dan in via dtgwebsites.nl. Heeft u hulp nodig? Download dan de gratis handleiding voor DTG Websites.

      Wilt u uw vermelding wijzigen op detelefoongids.nl (Bedrijfsprofiel) en/of uw Netwerkprofiel?  Log dan in via Mijn DTG.

      Wilt u een wijziging aanbrengen aan uw vermelding in de papieren gids? Dan kunt u dit doen via MijnDTG.

      Voor wijzigingen in uw SEA campagne kunt u bellen met uw campagnemanager.

    • Hoe vindt de verspreiding van de papieren gids plaats?
      Sinds 2013 voert DTG een selectief distributiebeleid voor de verspreiding van de gids. De verfijning van de distributie is erop gericht om de papieren telefoongids zo veel mogelijk te distribueren bij gebruikers die behoefte hebben aan een gids. Op deze manier streven wij naar 100% verspreiding onder gebruikers van de gids. Meer informatie hierover vindt u hier.
    • Ik heb een nieuw bedrijf en wil graag mijn bedrijf kenbaar maken via jullie producten. Hoe kan dat?

      Heeft u een nieuw bedrijf gestart en wilt u uw bedrijfsgegevens publiceren via een van de producten van DTG? Wij helpen u daar graag bij. U kunt daarvoor dagelijks contact met ons opnemen op werkdagen van 08.00 uur tot 18.00 uur via (020) 408 64 00.

    • Kan ik kosteloos vermeld worden in de media van DTG? Hoe vraag ik dat aan?

      Dit is mogelijk. We kunnen kosteloos uw bedrijfsvermelding plaatsen in de media van DTG, zoals De Telefoongids en www.detelefoongids.nl

      Het betreft dan een eenvoudige vermelding van uw bedrijfsnaam, adresgegevens en telefoonnummer. Vraag hier uw gratis vermelding aan.

    • Waar kan ik een extra Telefoongids aanvragen?

      Via onderstaande links  kunt u een extra Telefoongids aanvragen. Maak hieronder een keuze:

       

       

    • Waarom staan mijn gegevens vermeld op deze website?
      Heeft u uw telecomaanbieder toestemming gegeven om u te vermelden in een telefoongids of abonnee-informatiedienst? Dan levert uw telecomprovider uw gegevens aan ons aan. Wij nemen deze gegevens zonder wijziging op in onze databank.
    • Wanneer verschijnt de gids in mijn regio?
      Bekijk op deze pagina wanneer De Telefoongids in uw regio verschijnt.
    • Wat moet ik doen om volgend jaar geen extra gids meer te ontvangen?

      Via onderstaande links kunt u zich afmelden voor ontvangst van uw extra Telefoongids. Maak hieronder een keuze:

  • De Telefoongids

    • Hoe lang bestaat De Telefoongids & Gouden Gids al en wat zijn historische ijkmomenten?

      De eerste Telefoongids werd uitgegeven in 1881. De gids bestond toen nog uit een exclusieve lijst van personen en bedrijven met een telefoonaansluiting. In 1965 verscheen de eerste editie van Gouden Gids in Nederland (toen de Gele Gids genoemd). In 1992 verscheen de eerste versie van de CD-foongids. De eerste Gouden Gids op cd-rom verscheen in 1995.

      De gids is over de jaren heen uitgegroeid tot een lijvig boekwerk dat bij elk huishouden in de kast stond. In 1996 werd de online variant van De Telefoongids gelanceerd: www.detelefoongids.nl.

    • Waarom stopt DTG met het uitbrengen van de papieren Telefoongids & Gouden Gids?

      De Telefoongids is bijna 140 jaar een onmisbare bron van contactgegevens geweest, waarmee particulieren en bedrijven elkaar konden vinden. De afgelopen twintig jaar is online zoeken en vindbaar zijn sterk opgekomen. Op www.detelefoongids.nl zijn gegevens altijd actueel, omdat u ze doorlopend kunt aanvullen en aanpassen. De website biedt veel meer mogelijkheden om te zoeken en om vindbaar te zijn. Bovendien verbruikt de online-versie geen papier, met alle milieubelasting van dien.

      Er bleef echter vraag naar de papieren editie, met name van oudere gebruikers die de slag naar online nog niet gemaakt hadden. DTG wilde aan die vraag tegemoetkomen en was daartoe tot 2015 ook contractueel verplicht. Uit onderzoek blijkt inmiddels dat ook ouderen steeds meer online zijn en willen zijn, en dat nog slechts 2 procent van de gebruikers de papieren gids onmisbaar vindt. Daarom heeft DTG nu besloten om in 2018 definitief te stoppen met de gedrukte editie, in goed overleg met het ministerie van Economische Zaken dat over de publicatie van telefoongegevens gaat.

    • Tot wanneer blijft de papieren Telefoongids bestaan?

      De papieren Telefoongids zal in 2018 in alle regio’s verschijnen. Vanaf 2019 zal DTG de papieren gids niet meer uitgeven. De laatste papieren editie van De Telefoongids & Gouden Gids kan na verschijning nog een paar jaar gebruikt worden, maar verliest op den duur actualiteit.

    • In welke regio’s brengt DTG de gids allemaal uit, en in welke regio komt de laatste gids uit?

      DTG verspreidt de Telefoongids & Gouden Gids in 2018 overal in Nederland nog eenmaal. Bekijk hier wanneer welke gids waar uitkomt.

    • Ik ontvang De Telefoongids & Gouden Gids nu niet, maar zou de papieren gids graag aanvragen, kan dat?

      Bent u consument? Dan kunt u een kunt een gids aanvragen via dit online formulier, of bellen met 020-408 6976 om zich aan te melden voor het ontvangen van de papieren gids in de eigen regio. Wilt u een extra gids van een andere regio aanvragen? Dat kan via dit formulier. DTG kan niet garanderen dat deze aanvraag op tijd is om nog de laatste editie van de papieren gids van uw regio te ontvangen.

    • Hoe kan ik straks actuele gegevens opzoeken?

      Gegevens van bedrijven en personen kunt u online en mobiel opzoeken via www.detelefoongids.nl. Wijzigingen verwerken we dagelijks op detelefoongids.nl. Dat maakt het online medium altijd actueel. Ook kunt u bellen met 1819 nummerinformatie. Dit nummer kost € 1 per minuut, ook voor het doorgeschakelde gesprek.

    • Ik zou mijn telefoonnummer graag in de laatste Telefoongids & Gouden Gids van DTG willen registeren. Kan dat?

      De registratie van uw telefoonnummer (wel of niet publiceren in de papieren telefoongids) kunt u uitsluitend aanpassen via uw telecomprovider. Dit geldt ook voor een verzoek tot aanpassen of verwijdering van uw gegevens. Bekijk hier de uitleg hoe u het beste met uw provider contact op kunt nemen.

      DTG kan niet garanderen dat aanpassingen op tijd zijn om nog in de laatste editie van de papieren gids van uw regio te verschijnen.

    • Hoe kan ik digitale vaardigheden ontwikkelen zodat ik kan omgaan met een computer, smartphone of tablet?

      De Telefoongids & Goudens Gids biedt in samenwerking met SeniorWeb een cursus online zoeken op internet aan. Tegen een kleine vergoeding leren wij u om te gaan met het internet en helpen wij u met het online vinden van bijvoorbeeld telefoonnummers en bedrijven. Meer weten of meteen meedoen bij u in de buurt? Neem dan tijdens kantooruren contact op met SeniorWeb op 030-2769965 of ga naar www.seniorweb.nl/lessen. Ook als u geen lid bent, kunt u een cursus, workshop of inloopspreekuur van de leslocaties bezoeken.

    • Hoe kan ik jullie bereiken als ik nog een vraag heb?

      Bent u consument en heeft u vragen over de laatste editie van de papieren gids? Bel dan 020-408 6976.

      Let wel: dit nummer kunt u niet bellen voor het opvragen van telefoonnummers.

    • Hoe ziet het huidige selectieve distributiebeleid er uit?

      Sinds 2013 voert DTG een selectief distributiebeleid voor het verspreiden van de gids. De verfijning van de distributie is erop gericht om de papieren Telefoongids zo veel mogelijk te distribueren onder gebruikers die behoefte hebben aan een gids. Op deze manier streven wij naar 100% verspreiding onder gebruikers van de gids. Lees hier meer over ons selectieve distributiebeleid.

    • Wat is de huidige impact van de gids op het milieu?

      De productie van de papieren Telefoongids gebeurt uiteraard op verantwoorde wijze en met zo min mogelijk impact op het milieu. We maken gebruik van een zeer lichte papiersoort (36 grams) om het totale papierverbruik zoveel mogelijk te beperken. Dit papier bestaat voor minimaal 50% uit gerecyclede papiervezels. Het overgebleven deel bestaat uit resthout uit de meubel- en houtindustrie. Voor de productie van onze gidsen worden dus niet speciaal bomen gekapt. Lees hier meer informatie over de gebruikte materialen en productie.

    • Wat gebeurt er met de zogenaamde contactmeters van De Telefoongids & Gouden Gids?

      Contactmeters zijn speciale telefoonnummers die gebruikt worden om het belverkeer te meten dat een specifieke advertentie oplevert. Contactmeters worden doorgeschakeld naar het echte telefoonnummer van de adverteerder. DTG wil deze contactmeters niet meer publiceren in de laatste editie van de papieren gids, omdat we de ondersteuning van deze doorschakelingen in de toekomst niet kunnen garanderen. DTG vervangt contactmeters door het echte telefoonnummer van de adverteerder: het nummer waar nu naar wordt doorgeschakeld.

    • Ik heb momenteel een printprogramma lopen bij DTG, wat gebeurt hier nu mee?

      Er verandert niets met het printprogramma dat u met ons hebt afgesproken voor 2018. In 2019 brengen we de gids niet meer landelijk uit. Zodra het contract voor 2018 afloopt, bekijken we samen met u hoe we invulling kunnen geven aan het advertentieprogramma voor volgend jaar. Dat kan door de printwaarde te besteden aan onze online oplossingen.

    • Kan ik extra adverteren in de laatste editie van De Telefoongids?

      Van een aantal regio’s is de verkoopperiode helaas al gesloten; hierin kunt u het printprogramma niet meer aanpassen. Dit geldt in een bepaalde periode voor de volgende regio’s: (13/14) Dordrecht-Spijkenisse, (19) Amersfoort, (20/21) Arnhem-Ede, en (25/26) Zwolle-Hoogeveen. In de andere regio’s kunt u uw advertentie of vermelding nog aanpassen. Bel 020-408 6914 voor meer informatie.

    • Wat kan DTG nog meer voor mij doen?

      De meeste consumenten zoeken online naar een (nieuwe) leverancier van een product of dienst. Het is daarom belangrijk dat uw onderneming online goed vindbaar is. Het portfolio van DTG kan daarbij goed helpen. Wij zorgen dat het web voor u werkt door bij te dragen aan een uitstekende online vindbaarheid.

    • Hoe kan ik DTG bereiken als ik nog vragen heb?

      Bedrijven en instellingen kunnen bellen met 020-408 6914 voor meer informatie.

      Op www.dtg.nl/klantenservice/vermelding kunt u uw zakelijke vermelding inhoudelijk aanpassen.

  • Facturen

    • Hoe kan ik de echtheid van een DTG factuur controleren?

      U kunt de echtheid van een DTG factuur op de volgende manier controleren:

      1. Op de echte factuur staan uw unieke klantnummer en ordernummer. Deze nummers komen overeen met het klantnummer en ordernummer op de opdrachtbevestiging en/of orderbevestiging die u eerder van ons heeft ontvangen. 
      2. Klopt de naam van uw bedrijf?
      3. Controleer altijd of het logo van DTG in de linker bovenhoek staat vermeld. Op facturen van Kiyoh en Klantenvertellen staat dit logo rechtsboven.
      4. Controleer het adres op de factuur. Alle relevante adressen vindt u hieronder.
      5. Voor zakelijke klanten: wij vragen u het factuurbedrag over te maken ten name van DTG bv op rekeningnummer NL13 RABO 0313 2879 96.
      6. Voor particuliere klanten: wij vragen u het factuurbedrag over te maken ten name van DTG bv op rekeningnummer NL82 RABO 0313 2878 21.
      7. Voor zakelijke klanten: het IBAN nummer dat op de echte facturen staat is NL13 RABO 0313 2879 96.
      8. Voor particuliere klanten: het IBAN nummer dat op de echte facturen staat is NL82 RABO 0313 2878 21.
      9. Op spookfacturen staat vaak 'Uw aanbod in de Telefoongids' of 'Advertentieprogramma aanbod'.

      Adresgegevens van DTG
      Controleer goed of de adresgegevens op de factuur overeenkomen met onderstaande gegevens.

      • Zakelijke klanten
        Adres: Postbus 12481, 1100 AL Amsterdam-Zuidoost
        Rekeningnr: NL13 RABO 0313 2879 96
      • Particuliere klanten
        Adres: Postbus 12481, 1100 AL Amsterdam-Zuidoost
        Rekeningnr: NL82 RABO 0313 2878 21
      • Bestelling extra gidsen
        Adres: Postbus 12481, 1100 AL Amsterdam-Zuidoost
        Rekeningnr: NL13 RABO 0313 2878 99
      • Kiyoh
        Adres: Dr. Hub van Doorneweg 169, 5026 RC Tilburg
        Rekeningnr: NL35 RABO 0148 5859 65 of
        Rekeningnr: NL95 RABO 0123 5472 45
      • Klantenvertellen
        Adres: Dr. Hub van Doorneweg 169, 5026 RC Tilburg
        Rekeningnr: NL81 RABO 0313 2887 12 of
        Rekeningnr: NL58 RABO 0313 2899 99

      Heeft u een spookfactuur ontvangen of twijfelt u?
      Wij doen aangifte bij de Politie. Ook u kunt ons hierbij helpen. Heeft u een spookfactuur ontvangen heeft of twijfelt u over een ontvangen factuur? Dan vragen we u vriendelijk dit aan ons te laten weten op 020 408 6400 of spookfactuur@dtg.nl.

       

      Contact met een medewerker?

       WhatsApp 06 510 909 33

    • Hoe kan ik de echtheid van een Kiyoh of Klantenvertellen factuur controleren?

      Facturen van Kiyoh en Klantenvertellen verschillen op een aantal belangrijke vlakken tegenover facturen van DTG:

      1. Op de facturen van Kiyoh en Klantenvertellen staat geen ordernummer, maar een Factuur & Overeenkomst nummer.
      2. Als klant van Kiyoh of KlantenVertellen ontvang je geen opdracht- of orderbevestiging.
      3. Op facturen van Kiyoh en Klantenvertellen staat het logo van DTG rechtsboven. Op facturen van DTG zelf staat dit logo links.

      Let verder goed op de volgende zaken:

      1. Klopt de naam van uw bedrijf?
      2. Controleer het adres op de factuur. Alle relevante adressen vindt u hieronder 
      3. Op spookfacturen staat vaak 'Uw aanbod in de Telefoongids' of 'Advertentieprogramma aanbod'.

      Adresgegevens van DTG
      Controleer goed of de adresgegevens op de factuur overeenkomen met onderstaande gegevens.

      • Kiyoh
        Adres: Dr. Hub van Doorneweg 169, 5026 RC Tilburg
        Rekeningnr: NL35 RABO 0148 5859 65 of
        Rekeningnr: NL95 RABO 0123 5472 45
      • Klantenvertellen
        Adres: Dr. Hub van Doorneweg 169, 5026 RC Tilburg
        Rekeningnr: NL81 RABO 0313 2887 12 of
        Rekeningnr: NL58 RABO 0313 2899 99

      Heeft u een spookfactuur ontvangen of twijfelt u?
      Wij doen aangifte bij de Politie. Ook u kunt ons hierbij helpen. Heeft u een spookfactuur ontvangen  of twijfelt u over een ontvangen factuur? Dan vragen we u vriendelijk dit aan ons te laten weten op 020 408 6400 of spookfactuur@dtg.nl.

       

      Contact met een medewerker?

       WhatsApp 06 510 909 33

    • Hoe kan ik een kopie van mijn factuur aanvragen?

      Via MijnDTG kunt u uw facturen inzien en downloaden. In de video hieronder ziet u waar op de pagina u deze kunt vinden.

      Contact met een medewerker?

       Telefonisch (020) 408 64 00

       WhatsApp 06 510 909 33

    • Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?
      Via MijnDTG kunt u uw correspondentieadres wijzigen. Dit vindt u als u inlogt onderaan de pagina.
    • Hoe krijg ik mijn factuur op een ander e-mailadres?

      U ontvangt uw factuur op het e-mailadres dat u bij ons heeft opgegeven. Volg onderstaande stappen om uw e-mailadres te wijzigen.

      Whatsapp: Via Whatsapp (06 510 909 33) kunt u uw wijziging het eenvoudigst doorgeven. Geef in uw bericht uw oude factuur e-mailadres, nieuwe e-mailadres en klantnummer door.

      Chat: Via onze chatfunctie rechts onderin het scherm kunt u live chatten. De chatfunctie is op werkdagen van 08.00 - 18.00 uur bereikbaar.

      Telefoon: Heeft u liever telefonisch contact? U bereikt ons op werkdagen via (020) 408 6400.

    • Ik heb een vraag over een ontvangen factuur

      Via de chat (op werkdagen van 8.00-18.00 uur), WhatsApp of telefoon kunt u uw vraag doorgeven.

       

      Contact met een medewerker?

       Telefonisch (020) 408 64 00

       WhatsApp 06 510 909 33

    • Ik wil graag weten wie er akkoord heeft gegeven voor een bepaalde order of factuur.

      Als u wilt weten wie akkoord heeft gegeven, kunt u het beste contact opnemen met een medewerker van de klantenservice. Dit kan via: 

       Telefonisch (020) 408 64 00

       WhatsApp 06 510 909 33

    • Wat moet ik doen als ik mijn factuur op dit moment niet kan betalen?

      U kunt bij ons een betalingsregeling aanvragen via de afdeling Collection. Dit kan uitsluitend schriftelijk. Dien uw verzoek in op onderstaand adres, onder vermelding van uw bedrijfsnaam, adres, telefoonnummer, klantnummer en de reden van uw verzoek:

      DTG BV
      t.a.v: Afdeling Billing & Collection
      Postbus 12481
      1100 AL  Amsterdam-Zuidoost

      Let op! We berekenen 1% per maand aan rente tot aan de datum van de algehele voldoening van uw factuur. 

    • Wat moet ik doen wanneer ik onterecht gebeld ben door een incassobureau?

      Mocht u een dergelijk telefoontje hebben ontvangen, dan adviseren wij om een fraudemelding te doen via de Fraudehelpdesk.

      Noteer ook de naam en het rekeningnummer van het incassobureau en neem gerust contact met ons op, dan helpen wij u verder.

      Contact met een medewerker?

       Telefonisch (020) 408 64 00

       WhatsApp 06 510 909 33

  • Fotopakket

    • Hoe zit het met de eigendomsrechten van de foto's?

      De foto's zijn uw eigendom. U kunt ze dus zonder problemen gebruiken in elke vorm van communicatie. Bijvoorbeeld voor uw social media of voor in brochures.

    • Hoelang duurt een fotoshoot?

      Een gemiddelde fotoshoot duurt 30 minuten. Het is hierbij belangrijk dat u alles klaar heeft staan voordat de fotograaf aanwezig is. Onze specialisten vertellen u van tevoren hoe u zich kunt voorbereiden.

    • Hoeveel foto's kan ik afnemen?

      De minimale afname is 10 foto's en bedraagt € 250,-. Wilt u meer foto's laten maken? Dat kan uiteraard. De prijs per extra foto is € 10,-. U ontvangt de factuur voor de foto's voor aanvang van de shoot.

    • Kan ik de afspraak voor mijn fotoshoot annuleren?

      U kunt tot 24 uur van tevoren kosteloos de afspraak annuleren. Als u uw afspraak niet tijdig annuleert, brengen we de kosten alsnog in rekening.

    • Wat voor foto's kunnen er gemaakt worden?

      Onze websitespecialisten geven u graag advies over geschikte foto's voor uw website. Wilt u foto's van uw bedrijfspand, de inrichting, uw medewerkers, uw producten of projecten? Het kan allemaal. De fotograaf selecteert en bewerkt vervolgens de beste 10 foto's. 

  • Gidsprofiel

    • Hoe kan ik de inhoud van mijn vermelding of advertentie laten wijzigen?

      Puur tekstuele wijzigingen, zoals uw bedrijfsnaam, telefoonnummer, adres en/of tekstregels kunt u via MijnDTG aan ons doorgeven.

      Grafische wijzigingsverzoeken, zoals bijvoorbeeld uw logo of kleuren, kunt u tot 15 dagen na dagtekening van de orderbevestiging aan ons doorgeven op (020) 408 64 00.

      Let op: voor de papieren gids geldt dat de we de door u aangegeven wijzigingen in de eerstvolgende editie doorvoeren. Voor www.detelefoongids.nl en onze overige digitale media geldt dat we de wijzigingen direct zullen doorvoeren.

    • Kan ik volstaan met alleen een telefoongidsvermelding?

      Dat hangt onder meer af van uw doelgroep en budget. Zoeken klanten vooral online of in de papieren gids? Of allebei? Net als andere ondernemers kunt uw GidsProfiel dan bijvoorbeeld combineren met een Bedrijfsprofiel.

    • Mijn concurrenten staan ook in de gids. Hoe val ik op?

      In De Telefoongids & Gouden Gids kunt u uw zichtbaarheid flink vergroten. Bijvoorbeeld door uw logo bij uw bedrijfsvermelding te plaatsen. Of trek alle aandacht met een kader om uw vermelding. Benieuwd naar alle mogelijkheden? Bel ons gerust.

    • Uit welke informatie bestaat een goed Bedrijfsprofiel?
      Een goed Bedrijfsprofiel bestaat uit: de naam van uw bedrijf, het adres, telefoonnummer, de URL van uw website en een e-mailadres. Daarnaast maakt u uw profiel compleet met vermelding van uw openingstijden en maakt u uw locatie visueel met behulp van Google Maps.
    • Waar of hoe kan ik op internet zien hoe ik in de papieren gids vermeld sta?
      Op deze pagina ziet u hoe u vermeld staat in De Telefoongids in uw regio.
    • Welk Gidsprofiel heb ik nodig?

      Dit hangt helemaal af van uw wensen en wat u uit wilt geven. Volstaat het voor u om alleen vindbaar te zijn óf wilt u echt opvallen met uw bedrijfsvermelding? Bel ons gerust op (020) 408 64 00 voor een vrijblijvend advies.

  • Google Analytics

    • Hoe kan ik zien wat bezoekers die via mijn SEA Campagne op mijn website komen, op mijn website doen?

      Wanneer u uw AdWords-account aan uw Google Analytics-account koppelt, krijgt u een totaaloverzicht van het gedrag van uw bezoekers en/of de klanten op uw website. Zo ziet u het aantal kliks of weergaven van uw advertentie op uw site, maar ook het aantal voltooide doelen (conversies). In de rapportage AdWords vindt u op zoekwoord-niveau gegevens over uw bezoekers.

    • Waar vind ik waar mijn website bezoekers vandaan komen?

      In Google Analytics zijn meerdere rapporten beschikbaar. In het rapport Acquisitie vindt u alle informatie terug over vanuit welke kanalen bezoekers naar uw website komen. Er zijn verschillende kanalen zoals zoekmachines, sociale media en advertentiecampagnes. Naast de verschillende kanalen, is er per kanaal veel meer informatie te vinden. Zo kunt u per kanaal zien wat bezoekers op uw website doen, op welke pagina bezoekers zijn binnengekomen en welke doelen ze voltooien.

    • Wat zijn 'doelen' in Google Analytics en waarom zijn deze belangrijk?

      Een 'doel' (ook wel een 'conversie' genoemd) is een gedrag of een activiteit waarvan u wilt dat bezoekers deze uitvoeren op uw website. In Google Analytics gebruikt u doelen om te meten hoe vaak bezoekers specifieke acties voltooien op uw website. Door doelen te meten, verzamelt u belangrijke informatie over uw website en online activiteiten. Zonder deze informatie is het bijna onmogelijk de effectiviteit van uw online bedrijfs- en marketingcampagnes te evalueren.

  • Inloggen

    • Hoe kan ik mijn account activeren, zodat ik kan inloggen om mijn online bedrijfsprofiel aan te passen?

      Je hebt van ons een e-mail met inloginstructies ontvangen op het e-mailadres dat vermeld staat op je orderbevestiging. In deze e-mail staat hoe je je inlogaccount activeert en hoe je je wachtwoord instelt. Je kunt inloggen op deze pagina.

       

      Contact met een medewerker?

       Whatsapp 06 510 909 33

    • Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

      Neem contact op via de chat (op werkdagen van 8.00-18.00 uur) om je gebruikersnaam op te vragen. 

      Contact met een medewerker?

       WhatsApp 06 510 909 33

    • Ik ben mijn wachtwoord kwijt

      Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

       

      Contact met een medewerker?

       WhatsApp 06 510 909 33

    • Ik heb verschillende inlognamen en wachtwoorden voor verschillende producten, waar moet ik nu inloggen?

      Je kunt hier inloggen.

       

      Contact met een medewerker?

       Whatsapp 06 510 909 33

    • Wat kan ik in MijnDTG allemaal vinden?
      MijnDTG.nl bevat steeds meer informatie over je producten. Daarnaast kan je nu ook je factureren inzien en downloaden.

       

      Contact met een medewerker?

       WhatsApp 06 510 909 33

  • Netwerkprofiel

    • Wat is het Bedrijfsprofiel op het Netwerk?

      Met het Bedrijfsprofiel op het Netwerk heeft u een aantal interessante mogelijkheden die uw online vindbaarheid verbeteren.

      Ten eerste plaatsen we uw bedrijfsgegevens vanuit een centrale plaats op een consistente manier op meer dan 30 belangrijke websites . Hiermee verbetert u de online vindbaarheid van uw bedrijf. Wilt u hier meer over weten? Lees dan deze blog.

      Daarnaast krijgt u inzicht op de online reviews die achtergelaten zijn over uw bedrijf en kunt u reageren op de reviews van Google en Facebook.

      Tot slot kunt u ook nog leuke acties of nieuwtjes delen op de belangrijkste social media kanalen. Zo heeft u de volledige controle over hoe uw bedrijf online gepresenteerd wordt, terwijl u tegelijkertijd uw online vindbaarheid verbetert.

    • Hoe wijzig ik mijn Bedrijfsprofiel (op het Netwerk)?
      Als u uw Bedrijfsprofiel (op het Netwerk) wilt wijzigen, kunt u dat doen via de MijnDTG-omgeving. Zodra u bent ingelogd, klikt u bij de basisvermelding op de button 'Direct aanpassen'. Van daaruit gaat u direct naar de omgeving waar u het Bedrijfsprofiel (op het Netwerk) kunt wijzigen. Zodra u de informatie in uw Bedrijfsprofiel hebt gewijzigd en gepubliceerd, plaatsen we deze informatie ook door op de andere sites in het Netwerk. Zo staat u weer met de juiste gegevens online, overal waar klanten naar u zoeken!
    • Uit welke informatie bestaat een goed Bedrijfsprofiel (op het Netwerk)?
      Een goed Bedrijfsprofiel bestaat uit minimaal uw bedrijfsnaam,  adres, telefoonnummer, website-url en  e-mailadres. Wilt u beter scoren in de zoekresultaten? Zorg dan dat u het Bedrijfsprofiel zo compleet mogelijk invult. Dit doet u door het toevoegen van onder andere een goede bedrijfsomschrijving, mooie foto's, uw openingstijden en trefwoorden die relevant zijn voor uw bedrijf. Een compleet Bedrijfsprofiel (op het Netwerk) heeft een positieve impact op de vindbaarheid van uw bedrijf en zorgt ervoor dat potentiële klanten sneller voor u kiezen.
    • Waarom is het belangrijk om mijn Bedrijfsprofiel op het Netwerk up-to-date te houden?
      Zoekmachines (zoals Google) en andere websites  (zoals detelefoongids.nl) willen gebruikers relevante en correcte antwoorden bieden. Wanneer u het Bedrijfsprofiel regelmatig bijwerkt, zien ze dat als een teken dat de informatie van het bedrijf correct en relevant is. Dat heeft een positieve impact op uw positie in de zoekresultaten. Zorg er daarom voor dat u uw Bedrijfsprofiel op het Netwerk up-to-date houdt.
    • Waarom moet mijn bedrijf vindbaar zijn op al deze websites?
      Zoekmachines (zoals Google) scannen dagelijks het Internet op zoek naar revelante en betrouwbare informatie, zodat zij het juiste antwoord kunnen geven. Is uw Bedrijfsprofiel op meerdere belangrijke sites met dezelfde bedrijfsgegevensvindbaar? Dan geeft dit zoekmachines  vertrouwen dat de informatie over uw bedrijf relevant, betrouwbaar en correct is. Hierdoor zal uw bedrijf eerder en hoger in de zoekresultaten verschijnen.
    • Bij een site uit het Netwerk staat dat deze niet 'Live' of 'Verstuurd' is. Hoe kan ik dat verhelpen?
      Om optimaal gebruik te maken van het Bedrijfsprofiel op het Netwerk, is het belangrijk om alle sites 'Live'of 'Verstuurd' te krijgen. Als dit niet het geval is, neem dan contact met ons op. We kunnen dan samen met u een gesprek inplannen met één van onze specialisten, zodat we het product volledig opzetten en uw online vindbaarheid nog verder verbeteren.
    • Hoe kan ik zien wat het Bedrijfsprofiel op het netwerk voor mij doet?
      Iedere maand krijgt u van ons een rapportage waarin u onder andere kunt zien hoe vaak het Bedrijfsprofiel op het Netwerk getoond is aan potentiële klanten en het aantal keer dat zij contact met u hebben gezocht. Daarnaast kunt u uiteraard ook via MijnDTG  inzicht krijgen in deze statistieken.
    • Wat gebeurt er als ik stop met het Bedrijfsprofiel op het Netwerk?
      Op het moment dat u stopt met het Bedrijfsprofiel op het Netwerk, wordt de verbinding met de sites uit het netwerk stopgezet. Dat betekent dat we geen informatie over uw bedrijf meer doorplaatsen. Tegelijkertijd betekent dat dat uw bedrijf op de site verwijderd kan worden of dat de verkeerde, oude informatie weer terugkomt. Daarmee loopt uw online vindbaarheid schade op en verzwakt uw positie in de zoekresultaten.
    • Hoe kan ik bekijken hoe mijn profielen er op het Netwerk uit zien?
      Wanneer u in het Bedrijfsprofiel op het Netwerk bovenaan op de tab 'Netwerk' klikt, wordt een scherm met alle sites getoond. Achter de sites staat een knop 'Bekijk vermelding'. Hierop kunt u klikken om uw profiel op die specifieke site te bekijken.
  • Online Profiel

    • Hoe kan ik mijn particuliere vermelding wijzigen of verwijderen op de telefoongids.nl?

      DTG krijgt uw vermeldingsgegevens via uw telefonieprovider. Deze gegevens kunnen daarom alleen bij uw provider aangepast worden. Ga direct naar de klantenservice van uw provider om contact op te nemen:

      Staat uw provider er niet tussen?

      Kijk dan op http://provider.startpagina.nl of ga naar http://www.mijnnummervermelding.nl om uw persoonsgegevens aan te passen.

      LET OP! Op mijnnummervermeldingen.nl kunt u alleen uw persoonsgegevens wijzigen, maar niet uw adresgegevens. Dat kan alleen direct bij uw provider.

    • Hoe kan ik mijn vermelding wijzigen?

      Als je je zakelijke vermelding op detelefoongids.nl wilt wijzigen, kun je dat het beste doen via de accountpagina van jouw persoonlijke MijnDTG-omgeving. Zodra je bent ingelogd, klik je linksboven bij je vermelding op de button 'wijzig nu'. Van daaruit ga je naar de omgeving waar je je vermelding kunt aanpassen. 

       

    • Hoe houd ik mijn Online Profiel up-to-date?

      Om je klanten online een goed beeld te geven van je bedrijf, is het belangrijk dat je je Online profiel up-to-date houdt. In deze how-to lees je handige tips hoe je actief aan de slag gaat met je Online profiel.

    • Hoe kan ik de inhoud van mijn vermelding of advertentie laten wijzigen?

      Puur tekstuele wijzigingen voor je vermelding, zoals bedrijfsnaam, telefoonnummer, adres en/of tekstregels kun je direct zelf aanpassen via MijnDTG.

      Grafische wijzigingsverzoeken, bijvoorbeeld logo of kleuren, kunnen tot 15 dagen na dagtekening van de orderbevestiging aan ons worden doorgegeven op (020) 408 64 00.

      Let op: voor de papieren gids geldt dat de aangegeven wijzigingen in de eerstvolgende editie zullen worden doorgevoerd. Voor www.detelefoongids.nl en onze overige digitale media geldt dat de wijzigingen direct zullen worden doorgevoerd.

    • Uit welke informatie bestaat een goed Online Profiel?

      Een goed bedrijfsprofiel bestaat uit: de naam van je bedrijf, het adres, telefoonnummer, de URL van je website en een e-mailadres. Daarnaast maak je je profiel compleet met vermelding van je openingstijden en maak je je locatie visueel met behulp van Google Maps.

    • Hoe kan ik mijn gegevens laten opnemen als vermelding?

      Neem contact op met uw telecomaanbieder om een vermelding op detelefoongids.nl aan te maken.

      Staat uw provider er niet tussen? Kijk dan op mijnnummervermelding.nl om een vermelding aan te maken.

    • Vindbaar op detelefoongids.nl: Uit welke informatie bestaat een goed Online Profiel?
      Een goed bedrijfsprofiel bestaat uit: de naam van je bedrijf, het adres, telefoonnummer, de URL van je website en een e-mailadres. Daarnaast maak je je profiel compleet met vermelding van je openingstijden en maak je je locatie visueel met behulp van Google Maps.

       

      Contact met een medewerker?

       Telefonisch (020) 408 64 00

       Facebook

       WhatsApp 06 510 909 33

    • Waar kan ik inloggen om mijn online bedrijfsprofiel aan te passen?

      Log in via je persoonlijke MijnDTG-omgeving. Je gebruikersnaam is meestal het e-mailadres waarop je informatie over je Online profiel (Vindbaar op detelefoongids.nl) ontvangt.

    • Waarom zou ik met mijn bedrijfsgegevens op detelefoongids.nl moeten staan?
      Allereerst hebben De Telefoongids en de GoudenGids een grote naamsbekendheid. Dit zorgt voor veel direct verkeer naar detelefoongids.nl. Daarnaast zorgen we ervoor dat de site goed zichtbaar is bij zoekmachines. Zodat klanten die een bepaald type ondernemer (bijvoorbeeld fietsenmaker of aannemer) zoeken, snel onze overzichtelijke online gids kunnen gebruiken en het juiste bedrijf kunnen vinden. 
    • Hoe kan ik mijn zakelijke vermelding in De Telefoongids, Gouden Gids en op detelefoongids.nl wijzigen, aanmaken of verwijderen?

      Vermelding wijzigen 
      Je vermelding kun je wijzigen via MijnDTG.

      Vermelding aanmaken
      Wil je een nieuwe vermelding in De Telefoongids, Gouden Gids en op detelefoongids.nl aanmaken? Dit kun je zelf online doen in enkele minuten.

      Vermelding verwijderen
      Wanneer je jouw vermelding wilt verwijderen in De Telefoongids, Gouden Gids en op detelefoongids.nl dan kun je het beste contact opnemen via de chat (op werkdagen van 8.00-18.00 uur).

  • Technisch support

    • Lokale online vindbaarheid – Hoe koppel ik alle partners aan mijn Netwerkprofiel?

      Om alle partners in je Netwerkprofiel te koppelen volg je de instructies in het Netwerkprofiel. Voor extra uitleg download de handleiding.

       

      Contact met een medewerker?

       Whatsapp 06 510 909 33

    • Inlog mijnDTG.nl – Ik kan niet meer inloggen

      Je kunt hier opnieuw een wachtwoord aanvragen.

      Contact met een medewerker?

       WhatsApp 06 510 909 33

    • Websites – Ik krijg mijn e-mail niet binnen
      Volg de stappen in de handleiding voor het instellen van je e-mail. Wanneer je er niet uitkomt neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bekijken.

       

      Contact met een medewerker?

       telefonisch (020) 408 64 00

       WhatsApp 06 510 909 33

    • Adverteren op zoekmachines – Ik wil de inhoud van mijn campagne wijzigen

      Om je SEA campagne te wijzigen kun je contact opnemen met DTG. Je campagnemanager zal ervoor zorgen dat de inhoud zo goed als mogelijk gevonden zal worden.

       

      Contact met een medewerker?

       telefonisch (020) 408 64 00

       Whatsapp 06 510 909 33

    • Websites – Mijn e-mail wil niet verzenden
      Volg de stappen in de handleiding voor het instellen van je e-mail. Wanneer je er niet uitkomt neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bekijken.

       

      Contact met een medewerker?

      telefonisch (020) 408 64 00

       WhatsApp 06 510 909 33

  • Website

    • Een website bij DTG, wat zijn de voordelen?

      Iedere onderneming is uniek, dat realiseren we ons. Daarom maken onze online specialisten een website op maat voor je. Een site die helemaal aansluit op jouw zakelijke behoeften én die er mooi uitziet. Je website voldoet bovendien aan alle technische eisen: SEO-optimized, eenvoudig zelf te onderhouden en responsive. Dus perfect leesbaar op alle apparaten, ook op mobiel. Ook voldoen onze websites aan de AVG-wetgeving.

       

      Contact met een medewerker?

       Telefonisch (020) 408 64 00

       Facebook

       WhatsApp 06 510 909 33

    • Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen aan mijn website?

      Je kunt je website bewerken door in Mijn DTG te klikken op 'Website'. Je komt dan direct terecht in de website-omgeving waar je je site kunt aanpassen. Heb je hulp nodig? Download dan de gratis handleiding voor DTG websites.

    • Hoe koppel ik Google Analytics aan mijn DTG Website?

      Google Analytics
      Met Google Analytics kun je statistieken van je website verzamelen. Hiermee wordt een overzicht gecreëerd waarmee je kunt zien hoe je website en/of Google Adwords campagne loopt. Je ziet onder andere de volgende gegevens:

      • Aantal bezoeken
      • Paginaweergaves
      • Bouncepercentage
      • Gespendeerde tijd op website

      Op basis van deze gegevens kun je beslissen of er aanpassingen gedaan moeten worden aan de website of Google Adwords campagne, om meer rendement te behalen.

      Wat heb je nodig om Google Analytics aan je website toe te voegen?
      Om Google Analytics toe te voegen aan je website, heb je een trackingcodefragment nodig. Deze code begint met <script> en eindigt met </script>. Je vindt deze code in je Analytics-account. 

      Hoe koppel je je Google Analytics account aan je DTG website?

      1. Ga via Mijn DTG naar je website
      2. Ga naar 'Instellingen'
      3. Ga naar 'Google Analytics'
      4. Vul je Google Analytics ID in
      5. Klik op 'Opslaan'
      6. Klik op 'Publiceren'

      Google Analytics is nu gekoppeld aan alle pagina's.

       

    • Zoekmachineoptimalisatie (SEO): Hoe vergroot ik mijn online succes?

      De meeste consumenten zoeken eerst online voordat ze een product of dienst aanschaffen. Het grootste deel daarvan bekijkt bij Google alleen de eerste pagina met zoekresultaten. Daarom is het belangrijk dat jouw website zo hoog mogelijk in de organische zoekresultaten verschijnt. Jouw persoonlijke SEO-specialist helpt je daar graag bij. Meer informatie over SEO vind je hier.

       

      Contact met een medewerker?

       Chat

       telefonisch (020) 408 64 00

       Whatsapp 06 510 909 33

    • Hoeveel webpagina's heb ik nodig?

      Hoeveel pagina's voor jouw site ideaal zijn, hangt van je specifieke situatie af. Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend advies.

    • Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat doe ik nu?
      Log in op MijnDTG om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
    • Ik twijfel of ik een extra pagina nodig heb. Hoe beslis ik dit?

      Voor sommige ondernemers is 3 pagina’s voldoende, voor anderen niet. Wij helpen je graag bij deze keuze. Door samen te spreken over je bedrijf, je klanten en je doelstellingen, bepalen wij hoeveel pagina’s je waarschijnlijk nodig heeft.

      Tip! Kom je er nadat je website live staat achter dat je extra pagina’s nodig hebt? Deze voegen wij graag voor je toe. Je kunt ons bereiken op (020) 408 64 00.

    • Ik zie mijn website niet in de zoekresultaten van Google staan. Hoe kan dit?

      Je website is geoptimaliseerd met een aantal zoekwoorden die we samen met je besproken hebben. Google heeft echter een aantal maanden nodig om te zorgen dat je website naar voren komt in de zoekresultaten. Je website moet namelijk ‘groeien’ in de zoekresultaten. Je hebt hier zelf ook invloed op. Door je website regelmatig bij te werken, bijvoorbeeld door een nieuwe tekst of een andere foto te plaatsen, is de kans groter dat je website hoger eindigt in de zoekresultaten van Google.

      Tip! Wil je dat je website direct goed gevonden wordt in Google? Adverteren op zoekmachines is dan misschien iets voor jou. Hiermee verschijnt je website direct in de gesponsorde resultaten van Google.

       
    • Kan ik ook alleen een Engelse website afnemen?

      Nee, het is alleen mogelijk om een Engelse website af te nemen als je al een Nederlandse DTG website hebt. Dus óf je neemt beide varianten in één keer af (Nederlands en Engelstalig), of je laat je Nederlandse website achteraf vertalen.

    • Kan ik ook 1 websitepagina laten vertalen?

      Nee, je kunt alleen je volledige website laten vertalen.

    • Ik heb veel wijzigingen aan mijn website, maar heb hier zelf geen tijd voor. Kan DTG mij hierbij helpen?

      Dat kan zeker. Wijzigingen aan je DTG Website zitten bij je abonnement inbegrepen. Hieronder valt bijvoorbeeld het aanpassen van teksten, het wijzigen van foto's, het aanpassen van kleuren en het plaatsen van updates zoals nieuwsberichten. Bel ons gerust op 020 408 64 00.

    • Lever ik zelf tekst en beeld aan wanneer DTG mijn website maakt?

      Wij schrijven teksten op basis van de door jou geleverde informatie. Heb je zelf goede foto's? Daarmee kunnen we je site persoonlijker maken. Heb je deze nog niet? Dan kun je ook professionele bedrijfsfoto's door ons laten maken. Deze plaatsen wij vervolgens op je website. Uiteraard kun je deze foto's ook zelf gebruiken.

    • Waar kan ik mijn website rapportage inzien en wat houdt het in?
      Wat houdt de rapportage in?

      Je vindt de basis statistieken over je website in de website-omgeving. Op de startpagina krijg je een beeld van hoe je website wordt bezocht en via welke kanalen klanten binnenkomen. Let wel: De rapportage die je te zien krijgt geeft met name de basisinformatie weer. Wil je meer inzicht in je websitestatistieken? Bel ons dan gerust: (020) 408 64 00.

      Welke informatie vind je in het overzicht?

      Op de startpagina vind je onder andere de volgende informatie:

      • Bezoekers
      • Paginaweergaves
      • Terugkerende bezoekers
      • Gebruikers
      • Formuliervelden
      • Browsers en apparaten

      Kun je binnen de rapportage een specifieke periode aangeven?

      Het is mogelijk om bovenin bij het datumveld een specifieke tijdsperiode te selecteren. Je krijgt dan bijvoorbeeld alleen de bezoeken van de door jou geselecteerde periode te zien. Bovenaan de pagina kun je een begin- en einddatum aangeven.

    • Wat kost het om wijzigingen aan te brengen aan mijn website?

      Wijzigingen aan je website zijn bij de prijs inbegrepen. Voor de basisprijs van €49,- per maand helpen wij je met het aanpassen van je website. Voor het bouwen van eventuele extra pagina's of vertalingen worden wel extra kosten gerekend.

    • Zijn de kosten voor een website inclusief domeinnaamregistratie en hosting?

      Nee, het maandbedrag is exclusief kosten voor domeinnaamregistratie en hosting. Vanaf € 2,50 per maand krijg je bij DTG 1 url en 5 e-mailadressen.

  • Zoekmachine optimalisatie

    • Zoekmachineoptimalisatie (SEO): Hoe vergroot ik mijn online succes?
      De meeste consumenten zoeken eerst online voordat ze een product of dienst aanschaffen. Het grootste deel daarvan bekijkt bij Google alleen de eerste pagina met zoekresultaten. Daarom is het belangrijk dat jouw website zo hoog mogelijk in de organische zoekresultaten verschijnt. Jouw persoonlijke SEO-specialist helpt je daar graag bij. Meer informatie over SEO vind je hier.


      Contact met een medewerker?

       Telefonisch (020) 408 64 00

       Facebook

       WhatsApp 06 510 909 33

  • Zoekmachineadverteren

    • DTG is Premium Partner. Hoe helpt dit mij met mijn Google AdWords™ Campagne?

      Premium Partners zijn gecertificeerde bedrijven die in de ogen van Google de best mogelijke adverteerderservaring leveren. Het biedt je dus meer zekerheid van een goede dienstverlening. En als strategisch partner kunnen we altijd de nieuwste producten en hulpmiddelen van Google bieden. Zo loop jij voorop met online adverteren.

    • Adverteren op zoekmachines: Hoe wordt mijn advertentie beter zichtbaar in Google?

      Hoe prominent zichtbaar je advertentie is, hangt van meerdere zaken af. Hoe gewild zijn bijvoorbeeld de zoekwoorden waar je op adverteert? Of hoeveel wil je maximaal betalen? Onze online specialisten kunnen je specifieke situatie beoordelen en je adviseren.

       

      Contact met een medewerker?

       Telefonisch (020) 408 64 00

       WhatsApp 06 510 909 33

    • Waarom zie ik mijn advertentie niet?

      Iedere keer dat je advertentie getoond wordt, kan er op geklikt worden en gaat dit van je budget af. Daarom is ons systeem ingesteld om het budget zo gelijkwaardig mogelijk over de maand te verspreiden. Zo wordt voorkomen dat je budget in een week op is. Hierdoor kan het zijn dat je niet altijd je advertentie in Google of Bing ziet als je daar op zoekt.

    • Wat is een klikprijs?

      Google en Bing rekenen voor elk zoekwoord van je campagne een 'prijs-per-klik'. Die prijs betaal je als iemand via de advertentie doorklikt naar je site. Hoe hoog de prijs is, wordt bepaald door biedingen in een veiling. Het is belangrijk om het juiste bedrag op het juiste moment te bieden. We werken met een uniek biedingssysteem, waarmee we zo goedkoop mogelijk kliks voor je kunnen inkopen.

      Klikratio, doorklikpercentage of Click Through Rate (CTR), is de verhouding van het aantal klikken ten opzichte van het aantal vertoningen: het aantal klikken gedeeld door het aantal vertoningen x 100. 


Online marketeer June of een van haar collega’s helpt je bij al je overige vragen

Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact op. 

Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 8.00-18.00 uur.
Wilt uw snel geholpen worden? Houd dan uw klantnummer bij de hand.

 Telefonisch (020) 408 64 00

 WhatsApp 06 510 909 33