Technisch support

5 meest gestelde technische vragen

Vraag en antwoord

  • Inlog mijnDTG.nl – Ik kan niet meer inloggen

    Je kunt hier opnieuw een wachtwoord aanvragen.

    Contact met een medewerker?

     Chat

     WhatsApp 06 510 909 33

  • Websites – Mijn e-mail wil niet verzenden
    Volg de stappen in de handleiding voor het instellen van je e-mail. Wanneer je er niet uitkomt neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bekijken.

     

    Contact met een medewerker?

     Chat

    telefonisch (020) 408 64 00

     WhatsApp 06 510 909 33

  • Websites – Ik krijg mijn e-mail niet binnen
    Volg de stappen in de handleiding voor het instellen van je e-mail. Wanneer je er niet uitkomt neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bekijken.

     

    Contact met een medewerker?

     Chat

     telefonisch (020) 408 64 00

     WhatsApp 06 510 909 33

  • Lokale online vindbaarheid – Hoe koppel ik alle partners aan mijn Netwerkprofiel?

    Om alle partners in je Netwerkprofiel te koppelen volg je de instructies in het Netwerkprofiel. Voor extra uitleg download de handleiding.

     

    Contact met een medewerker?

     Chat

     Whatsapp 06 510 909 33

  • Adverteren op zoekmachines – Ik wil de inhoud van mijn campagne wijzigen

    Om je SEA campagne te wijzigen kun je contact opnemen met DTG. Je campagnemanager zal ervoor zorgen dat de inhoud zo goed als mogelijk gevonden zal worden.

     

    Contact met een medewerker?

     Chat

     telefonisch (020) 408 64 00

     Whatsapp 06 510 909 33

Onze SEA-specialist Bart biedt technische support als je problemen ondervindt