DTG grote winnaar Sitecore Site Of The Year Award 2013

Amsterdam, 10 december 2013 – DTG heeft vanavond de Site Of The Year award gewonnen voor haar vernieuwde website, dtg.nl. DTG nam de award in ontvangst tijdens de uitreiking van de SOTY awards; de Sitecore Site Of The Year awards. Sitecore, leverancier van customer experience management software, reikt deze prijs jaarlijks uit aan de beste website van Nederland en België.

De nieuwe website van DTG kenmerkt de inmiddels aangescherpte online strategie van DTG. “We zijn erg blij met het winnen van deze fantastische award. We hebben de ambitie om ons marktaandeel in online marketing services fors te laten groeien binnen het MKB. Deze ambitie wordt ondersteund met de lancering van onze nieuwe website www.dtg.nl. Hiermee introduceren wij een online kanaal speciaal voor ondernemers. Dit kanaal biedt ons de mogelijkheid om DTG als online kennispartner te positioneren, stelt ondernemers in staat online producten en diensten af te nemen en faciliteert straks middels een ‘mijn omgeving’ in selfservice”, aldus Chief Marketing Officer Masha Kodden.

Er gaan elk jaar honderden websites live op het Sitecore Customer Experience Platform om bezoekers op een slimme manier een boeiende en unieke ervaring te bieden. Met de Site Of The Year award wordt DTG beloond voor het op de juiste manier toepassen van zowel zakelijke applicaties als webtoepassingen en dat het bedrijf voor haar zakelijke doelstellingen Sitecore's software inzet bij webcampagnes en marketingstrategieën.

DTG.nl wordt de komende twee jaar verder uitgebouwd tot een E-commerce platform, waar tevens een portfolio van selfservice producten zal worden aangeboden.

DTG biedt praktische online marketing services aan voor ondernemers in Nederland. Met deze services maakt DTG bedrijven beter vindbaar, helpt hen zich online te presenteren en in contact te komen met nieuwe klanten. DTG is al meer dan 125 jaar een partner voor het MKB in Nederland en heeft 146.000 actieve klanten. De media van DTG, de papieren Telefoongids & Gouden Gids, de site detelefoongids.nl en de mobiele Zoek & Vind app, worden maandelijks 11,5 miljoen keer geraadpleegd voor het zoeken van bedrijfsgegevens van ondernemers. DTG is een handelsnaam van De Telefoongids BV en is gevestigd in Amsterdam, Eindhoven en Zwolle.

Meer informatie over DTG: www.dtg.nl

Voor meer informatie over DTG kunt u contact opnemen met:

Klaartje Vest, Sr. Corporate Communicatie Adviseur (T: 020-408 6767) of woordvoerder Frank Witte, Creative Venue PR (T: 020-452 5225).