Erik Wiechers benoemd als nieuwe CEO van DTG

Amsterdam, 13 maart 2017 - Erik Wiechers start per 15 maart ’17 als nieuwe CEO van DTG B.V., onderdeel van de European Directories Group. In de afgelopen zeven jaar was Erik Senior Vice Present van Ziggo Zakelijk, onderdeel van Liberty Global.

"DTG gaat momenteel de tweede fase van online transformatie in. Gedurende deze fase zullen de producten, processen en diensten van DTG verder worden verbeterd en ontwikkeld. Hierdoor is het een geschikt moment voor Erik om aan boord te komen. Erik Wiechers is een authentieke allround leider met het vermogen een sterke visie en strategie te creëren in een steeds verder toenemende online wereld. Erik heeft een bewezen track record in de B2B-markt in het leveren van korte termijn resultaten en het realiseren van groei op lange termijn. Tegelijkertijd weet hij een optimale dienstverlening aan zowel bestaande als nieuwe klanten te garanderen, om zo het succes van hun online business te verhogen,” aldus Marcus Englert, voorzitter van de Raad van Bestuur bij European Directories Midco S.à r.l.