DTG benoemt Frank Meerts als CFO

Frank Meerts CFO DTG
Amsterdam, 18 november 2013 – Frank Meerts (40, foto) zal per 1 januari 2014 toetreden tot het Management Team van DTG in de rol van CFO. Dat maakte DTG, aanbieder van online marketing services voor het MKB, vandaag bekend.

Frank Meerts heeft een brede ervaring opgedaan in de Telecom Industrie en de Financiële Dienstverlening, bij onder andere Rabo Mobiel en ABN AMRO. Hij volgt de huidige CFO Marc Goegebuer op.

DTG is een bedrijf dat praktische online marketing services biedt voor ondernemers in Nederland. Met onze kennis van de MKB-markt helpen wij ondernemers beter vindbaar te zijn, zich online te presenteren en in contact te komen met nieuwe klanten.
DTG is al meer dan 125 jaar partner voor het MKB en heeft 146.000 actieve klanten. De media van DTG, de papieren Telefoongids & Gouden Gids, de site detelefoongids.nl en de mobiele Zoek & Vind app, worden maandelijks 11,5 miljoen keer geraadpleegd voor het zoeken van bedrijfsgegevens van ondernemers. DTG is een handelsnaam van De Telefoongids BV en is gevestigd in Amsterdam, Eindhoven en Zwolle.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

DTG (www.dtg.nl)
Klaartje Vest, Sr. Corporate Communicatie Adviseur