DTG introduceert Businesspartner Programma

Amsterdam, 3 oktober 2016 – DTG start samen met We Empower een uitgebreid Businesspartner Programma. Met dit programma krijgen Businesspartners de mogelijkheid om online marketingoplossingen van DTG aan te bieden aan hun klanten. Het programma biedt een strategische aanvulling op het portfolio van bijvoorbeeld ICT- en marketingorganisaties. Businesspartners liften zo mee op de expertise van DTG op het gebied van effectieve online marketingoplossingen.

“Het programma biedt Businesspartners kennisdeling, professionele training en uitgebreide technische en commerciële ondersteuning”, aldus Mandy Braun, Director Sales development van DTG. “DTG wil zowel rechtstreeks als via het Businesspartnernetwerk de lokale ondernemer bereiken. We Empower (by Agilis) heeft ruim 10 jaar ervaring in het opzetten en activeren van lokale partnernetwerken voor diverse opdrachtgevers in verschillende marktsegmenten, zoals Telecom, IT, Energie, Retail en Financiële dienstverlening. Het partnership met We Empower stelt DTG in staat in contact te treden met een nieuwe doelgroep”.

Bekijk de mogelijkheden van ons Businesspartner Programma of meld je direct aan als Businesspartner.

Over We Empower
We Empower richt zich volledig op het realiseren van extra groei van het indirecte verkoopkanaal van haar opdrachtgevers. We Empower helpt organisaties hun partnerkanaal (nog) beter te ontwikkelen, door het voor de partner makkelijker te maken om samen de markt te bedienen. Voor meer informatie over We Empower verwijzen wij naar Weempowerpartners.com