DTG niet gelieerd aan actiegroep 'DTG'

Amsterdam, 16 februari 2016 - De afgelopen weken wordt veelvuldig in de lokale, regionale en landelijke media bericht over de actiegroep ‘Demonstranten Tegen Gemeenten’, afgekort DTG. DTG, het online marketing services bedrijf voor ondernemers in Nederland, ontvangt hierdoor regelmatig berichten van haar klanten en medewerkers die het verwarrend vinden dat de bedrijfsnaam DTG hiermee in verband wordt gebracht. DTG is op geen enkele wijze gelieerd aan deze actiegroep en betreurt het feit dat de afkorting veelvuldig wordt gebruikt in de (sociale) media en dat dit mogelijk verwarring kan oproepen.

DTG is een bedrijf dat online marketing services biedt voor ondernemers in Nederland met als doel om hen te helpen effectief online zaken te doen. Met onze kennis over online marketing en de MKB-markt helpen wij ondernemers beter vindbaar te zijn, zich online te presenteren en in contact te komen met nieuwe klanten. Dit doen wij onder meer door het realiseren van websites, advertentiecampagnes op Google en Facebook, SEO-optimalisatie, online klantbeoordelingen en  bedrijfsprofielen. DTG is al meer dan 125 jaar partner voor het MKB en heeft 120.000 actieve klanten. Wij zijn in Nederland exclusief partner van Boostability en Yext, Google Premier MKB partner en MKB partner van Facebook. DTG met hoofdkantoor in Amsterdam, heeft vestigingen in Eindhoven, Zwolle, Tilburg en Roosendaal. Meer informatie is te vinden op: www.dtg.nl.