Marktplaats gaat Klantenvertellen-reviews tonen

Persbericht

Amsterdam, 1 oktober 2015 - Vanaf deze week toont Marktplaats de reviews van marktleider Klantenvertellen bij de advertenties van autobedrijven. Door deze toevoeging beschikt de consument over interessante informatie om haar aankoopkeuze op te baseren. Autobedrijven met Klantenvertellen-reviews kunnen zich hiermee nog beter profileren.

Michel Aker, Manager Business Development & Strategy Automotive:
“De publicatie van de klanttevredenheidsscore van de deelnemende autobedrijven op Marktplaats helpt autokopers bij het maken van keuzes. De Klantenvertellen-reviews zijn in het belang van zowel consument als autobedrijf.”

Het draait namelijk niet alleen om de keuze voor de juiste auto, maar ook om de service van het verkopende autobedrijf. Consumenten hechten vandaag de dag veel waarde aan de mening van anderen over een bedrijf, dienst of product. Van autobedrijven die Klantenvertellen-reviews via het reviewsysteem van Klantenvertellen verzamelen, wordt de tevredenheidsscore automatisch getoond bij de advertentie. Hierdoor worden advertenties krachtiger met een toenemende verkoopkans.
“Met het reviewsysteem van Klantenvertellen kunnen de verzamelde reviews op 13 belangrijke plaatsen, waar vraag en aanbod in de mobiliteitsbranche bij elkaar komen, gepubliceerd worden” aldus Jeroen Wilborts, Directeur Klantenvertellen BV.  “We vinden het belangrijk dat onze reviews gebruikt worden door zoveel mogelijk consumenten en dan mag Marktplaats, als een van de grootste portals, niet ontbreken. Met deze stap worden onze reviews getoond aan meer dan 1 miljoen unieke bezoekers, dat is een enorme kans voor onze klanten!”

Door de beoordelingen ook op Marktplaats te publiceren, helpen we de 2.500 autobedrijven (veelal BOVAG-leden) die gebruik maken van het Klantenvertellen-reviewsysteem, aan een betere reputatie en meer omzet.

OveLogo Klantenvertellenr Klantenvertellen
Klantenvertellen, onderdeel van de KV Media Groep, helpt 13.000 mkb-bedrijven in 32 branches met het verzamelen en publiceren van klantbeoordelingen en is Nederlands marktleider. In 2009 heeft BOVAG het Klantenvertellen-reviewsysteem samen met Klantenvertellen geïnitieerd. Meer dan 2.600 universele autobedrijven en dealerbedrijven maken gebruik van het reviewsysteem van Klantenvertellen.

Over MarktplaatsLogo Marktplaats
Met 7.300.000 koopgerichte bezoekers per maand is Marktplaats het grootste Nederlandse E-commerce – en handelsplatform. Door dit koopgerichte miljoenenpubliek genereert Marktplaats Zakelijk een enorme hoeveelheid data over het online aankoopproces.

DTG is een bedrijf dat praktische online marketing services biedt voor ondernemers in Nederland. Met onze kennis van de MKB-markt helpen wij ondernemers beter vindbaar te zijn, zich online te presenteren en in contact te komen met nieuwe klanten. Wij bouwen websites, beheren advertentiecampagnes op Google en verzorgen bedrijfspresentaties op onze eigen media en op die van ons partnernetwerk.

DTG is al meer dan 125 jaar partner voor het MKB en heeft 130.000 actieve klanten. De media van DTG, de papieren Telefoongids & Gouden Gids, de site detelefoongids.nl en de mobiele Zoek & Vind app, worden maandelijks 11,5 miljoen keer geraadpleegd voor het zoeken van bedrijfsgegevens van ondernemers. DTG is een handelsnaam van De Telefoongids BV en is gevestigd in Amsterdam, Eindhoven en Zwolle.

Meer informatie over DTG: www.dtg.nl

Over KV Media Groep
De KV Media Groep is eigenaar van verschillende reviewplatformen zoals, Klantenvertellen.nl en Kiyoh.nl om reviews te verzamelen, publiceren en te delen. Samen met onze klanten en partners creëren wij kwalitatief hoogstaande, relevante en boeiende content die het voor iedereen mogelijk maakt betere keuzes te maken, zich te oriënteren en/of te ontwikkelen. Klantenvertellen.nl is in 2008 gestart. In 2011 is KiyOh onderdeel geworden van de KV Mediagroep.

Voor meer informatie over DTG of dit persbericht kunt u contact opnemen met:

Marktplaats Automotive
Michiel Aker