x

DTG cookies

Om onze website www.dtg.nl te verbeteren en verder te optimaliseren maken we gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken, waaronder Javascripts en Beacons (hierna gezamenlijk aangeduid als ‘cookies’). 

Een cookie is een klein tekstbestandje dat, bij bezoek aan onze website, wordt geplaatst op uw computer, tablet of mobiele telefoon. In de cookie wordt bijvoorbeeld informatie over uw bezoek en surfgedrag op onze website bijgehouden. Indien u later met hetzelfde apparaat onze website weer bezoekt wordt de informatie uit de cookie geraadpleegd. Onze website kan u op deze wijze weer herkennen en de website en informatie aanpassen aan uw voorkeuren en/of het inloggen te vergemakkelijken. 

Onze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Deze zijn in te delen in drie categorieën: functionele cookies, prestatie cookies en targeting cookies. Een specifieke toelichting en een exact overzicht van de verschillende cookies die wij gebruiken, vindt u in de volledige Cookieverklaring.


Mercedes-Benz Nederland start met Klantenvertellen-reviews

Persbericht


Foto: Jorg Roelfs (Mercedes-Benz Nederland) en Jeroen Wilborts (Klantenvertellen) 

Tilburg, 15 maart 2016 – Mercedes-Benz Nederland start per direct met het reviewsysteem van Klantenvertellen (onderdeel van DTG). De dealer-reviews zullen op de websites van de dealers worden getoond evenals op alle belangrijke occasionwebsites zoals Autotrack, Marktplaats, Autoscout24, Auto Trader en Autokopen.

Transparantie in klanttevredenheid
Mercedes-Benz Nederland hecht grote waarde aan transparantie in de klanttevredenheid van dealerbedrijven en voorziet daarmee in de huidige consumentenbehoefte. Consumenten baseren hun aankoopkeuze tenslotte steeds vaker op basis van reviews en ervaringen van hun voorgangers. Een online reviewsysteem is daarbij onmisbaar. Jorg Roelofs, Senior Manager Dealer Development Mercedes-Benz Nederland: “Klantbeoordelingen zijn een belangrijk onderdeel van de Best Custumor Experience strategie van Mercedes-Benz Nederland. De implementatie van het Klantenvertellen-reviewsysteem bij onze eerste pilot-dealers zijn prima verlopen. We kijken ernaar uit het Klantenvertellen-reviewsysteem op korte termijn verder te implementeren, zodat zowel onze klanten als de dealers de voordelen kunnen ervaren en benutten.”

“De deelname van Mercedes-Benz Nederland en haar dealers is een prachtige toevoeging aan ons klantenbestand”, aldus Jeroen Wilborts, Directeur Klantenvertellen. “Hiermee maken maar liefst bijna 3.000 autobedrijven actief gebruik van het Klantenvertellen-reviewsysteem.”

Online reputatie
Naast het tonen van de dealer-reviews op de dealerwebsites en occasionwebsites zullen de dealer-reviews geïntegreerd worden in de Facebookpagina’s van de dealers en getoond worden op detelefoongids.nl. Klantenvertellen is bovendien Google partner waardoor de ratings zowel in organische zoekresultaten als in Google advertenties worden getoond, de zogenaamde ‘gele sterren’. Hiermee worden Mercedes-Benz Nederland en haar dealers in staat gesteld zelf hun online reputatie op te bouwen, iets dat anno 2016 van cruciaal belang is.

*** Einde bericht ***

Over Mercedes-Benz Nederland
Mercedes-Benz Nederland B.V. is verantwoordelijk voor de verkoop, marketing en after sales activiteiten van de tot Daimler behorende merken zoals Mercedes-Benz, smart, Maybach personenauto’s en Mercedes-Benz bestelwagens en trucks in Nederland.

Over Klantenvertellen
Klantenvertellen is een 100% dochteronderneming van DTG en marktleider in Nederland op het gebied van online klantbeoordelingen. Wij helpen 15.000 MKB-bedrijven in 32 branches met het verzamelen en publiceren van online klantbeoordelingen. In 2009 heeft BOVAG het Klantenvertellen-reviewsysteem samen met Klantenvertellen geïnitieerd. Meer dan 3.000 universele autobedrijven en dealerbedrijven maken hier inmiddels gebruik van.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Noot voor de redactie:

Voor meer informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met:

Mercedes-Benz Nederland
Jorg Roelofs, senior manager Dealer Development Mercedes-Benz Nederland: 06 205 486 36, jorg.roelofs@daimler.com

Klantenvertellen BV
Jeroen Wilborts, directeur Klantenvertellen, telefoon: 06 557 775 24, jeroen@klantenvertellen.nl