x

DTG cookies

Om onze website www.dtg.nl te verbeteren en verder te optimaliseren maken we gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken, waaronder Javascripts en Beacons (hierna gezamenlijk aangeduid als ‘cookies’). 

Een cookie is een klein tekstbestandje dat, bij bezoek aan onze website, wordt geplaatst op uw computer, tablet of mobiele telefoon. In de cookie wordt bijvoorbeeld informatie over uw bezoek en surfgedrag op onze website bijgehouden. Indien u later met hetzelfde apparaat onze website weer bezoekt wordt de informatie uit de cookie geraadpleegd. Onze website kan u op deze wijze weer herkennen en de website en informatie aanpassen aan uw voorkeuren en/of het inloggen te vergemakkelijken. 

Onze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Deze zijn in te delen in drie categorieën: functionele cookies, prestatie cookies en targeting cookies. Een specifieke toelichting en een exact overzicht van de verschillende cookies die wij gebruiken, vindt u in de volledige Cookieverklaring.


Round table

Multi-location marketing


Tijdens deze exclusieve inspiratiesessie op dinsdag 15 november 2016 gaan we in op hoe je als organisatie met meerdere locaties online marketing succesvol inzet. Verschillende factoren hebben impact op het succes van je activiteiten. Wat zijn de ontwikkelingen binnen local search? Hoe digitaliseer je fysieke locaties zodat ze ook online gevonden worden? Vervolgens kijken we naar de toekomst van location based marketing in de Nederlandse markt.

De kennissessie wordt afgesloten met een netwerkborrel en walking dinner.



Het programma


15.30 - 16.00 Inloop
16.00 - 16.10 Opening
16.10 - 16.40 It’s all local: ontwikkelingen en impact van local search
Marcel in ‘t Veen, Head of Strategic Partnership in Nederland, Google
16.40 - 17.30 The New Age of Exploration: Yext’s visie op de digitalisering van fysieke locaties
Howard Lerman, CEO Yext
17.30 - 17.50 De toekomst van location based marketing in Nederland
Erik Hoekstra, CEO DTG
17.50 - 19.00 Borrel en walking dinner


Icoon plaats locatie

Wicked Grounds – The Warehouse
Generaal Vetterstraat 55
1059 BT Amsterdam


Sprekers

Marcel in ‘t Veen
Head of Strategic Partnerships 
Google Nederland

Marcel is verantwoordelijk voor het verbeteren van de online visibiliteit voor MKB via Google premium partners. Al meer dan 12 jaar richt hij zich op het laten groeien van grote en kleine lokale en internationale organisaties. In diverse functies heeft hij teams getraind, gecoacht en geleid in hun groeistrategieën in onder meer Mexico, China, America en Europa. Heeft ervaring in diverse industrieën zoals automotive, FMCG, office & retail, graphics & design, chemische industrie en nu in de IT industrie.


Howard Lerman
Co-Founder & CEO
Yext

Howard heeft in 2006 Yext opgericht met één doel voor ogen: een impactvol en geweldig bedrijf opbouwen met super getalenteerde mensen. Door de jaren heeft Yext drie sectoren opnieuw uitgevonden: pay-per-call advertising, business listings synchronization en location data management. Met meer dan 550 medewerkers bedient Yext meer dan 800.000 klanten. Yext is Howard's vierde software-bedrijf. Howard is ook mede-oprichter en voorzitter van Confide, een toonaangevende off-the-record messaging service.


Erik Hoekstra
Chief Executive Officer
DTG

Erik heeft meer dan 20 jaar ervaring in de media, en bekleedde verschillende marketing-, uitgeef- en managementfuncties. Bijvoorbeeld als algemeen directeur van Scoot Nederland en als CEO van VNU Media. Hij heeft dit bedrijf volledig omgebouwd naar een online mediabedrijf in de recruitment en CE/IT markt. Na de verkoop van VNU Media aan de Persgroep, maakte hij in 2012 de overstap naar DTG, waar hij aantrad als CEO.